Vaimo kiihottuu salilla
Mikäs juttu tää on että rouva halailee himokkaana kun tulee salilta. Kokee kuulemma itsensä seksikkääksi vai johtuuko kenties treenaamisen nostattamasta testosteronista? Sinänsä ihan OK mulle.
Joo ja ei ole pettäjätyyppiä vaan yhden miehen vaimo. onko muilla kokemuksia?
Kommentit (36)
Minä olen yli tuplasti sinua vanhempi, mutta terve ja hyväkuntoinen.
No vaimostas en tiedä mutta itselläni pieni fyysinen rääkki jota joku urheiluksikin kutsuu saa halut heräämään. Siis sen urheilusuorituksen jälkeen
Mä olen hetero ja käyn naisten salilla, silti treenin jälkeen tekee mieli. Myös juoksun jälkeen panettaa.
Kiitos, vastauksista, lähinnä naisten kokemukset kiinnostavat! Joillekin siis fyysinen urheilusuoritus itsessään näyttää synnyttävän jotain jälkihehkua.
Tiedän miehenä itsekin että Jari ja Pekka sekä muut esson baarin kaverit tykkäävät vähäpukeisina salimimmeistä, mutta siitä ei ollut nyt kyse!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, vastauksista, lähinnä naisten kokemukset kiinnostavat! Joillekin siis fyysinen urheilusuoritus itsessään näyttää synnyttävän jotain jälkihehkua.
Tiedän miehenä itsekin että Jari ja Pekka sekä muut esson baarin kaverit tykkäävät vähäpukeisina salimimmeistä, mutta siitä ei ollut nyt kyse!
tässä AP siis
Täällä mies 62, jolla aina salin jälkeen kalu kovana, kun olen saanut nauttia nuorten naisten ihanista vartaloista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mies 62, jolla aina salin jälkeen kalu kovana, kun olen saanut nauttia nuorten naisten ihanista vartaloista.
Sulla taitaa jäädä treenit kokonaan tekemättä. Kun oikeasti treenaa veri menee lihaksiin ja penis on kuivana.
Siinä naisille yksi merkki; jos mies ei treenaa kunnolla hiessä se ehkä on vain muista syistä salilla.
Hei, tulin just salilta ja nyt himoittaa. Kuka ensiksi vastaa tähän viestiin, ajan autolla hänen luokse harrastamaan seksiä, ainoa ehto on, että etäisyys täältä helsingistä saa olla noin 250km.
N.22v
Vierailija kirjoitti:
Älä rutise senkin vanha mopo!
Olit eka, mihin tulen?
N.22v
No missä tavataan nim käyn salilla. Käykö pakilan teboil klo 1800
Vierailija kirjoitti:
Se on nähnyt siellä lihaksikkaita miehiä se on aiheuttanut kiihotuksen.Oli kerran tällainen nainen vähän aikaa.Uimaaltaallakin jos oli bodattu mies niin ei mennyt kauaa kun nainen sanoi että lähdetään naimaan.
Mutta eikös toi ole helkatin tervettä? Se kohdisti halunsa sinuun?
Terveisiä täältä salilta, nimittäin eh jehovantodistajien valtakunnan salilta!
Herran sana kiihottaa seurakunnanjäseniä siinä määrin, että psalmien lukupiirissä pillu lotisee ja peräaukot sykkii.
Siemennän usein seurakunnan naiset.
Terveisin,
Rippipappi Pekka "Oi, onpa se paksu" Iso-Kassinen
Saispa nuuhkia ja nuolla puhtaaksi juuri salilla käyneitä naisia.