Onlyfans-tähti Lily Phillips suunnittelee helmikuussa harrastavansa seksiä 1000 miehen kanssa 24 tunnin sisällä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/abfe930b-e63b-42ba-a29c-f0859b…
Vuorokaudessa on 1440 minuuttia, joten tuo tarkoittaa alle puoltatoista minuuttia miestä kohden. Niin, siis sillä oletuksella, ettei vuorokauden aikana tehdä yhtään mitään muuta, kuin harrastetaan seksiä. Ei siis esim. nukkumista, syömistä, juomista tai edes vessassa käymistä. Tai sitten aikaa seksiin per mies on vielä vähemmän.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ehdi laukeamaan noin nopeasti
Kokemukseni kertoo toista.
Joku vetää ton tonninkin vielä paremmaksi. Kyllä näitä OF-emäntiä riittää. Kuka hurjempaa settiä vetää, sitä enemmän seuraajia. Sitä enemmän rahaa. Varmaan ei kelkppa mikään muu kuin 5 tähden luksuselämä joka päivä. näille emännille.
Onks noilla miehillä joku aikaraja, kuinka kauan saa touhuta tämän Philipsin kanssa.
Naisten yleinen väite : "haluan ettei mies katsele muita naisia ja on aina uskollinen minulle. Haluan ettei seksi ole yhdyntäkeskeistä vaan romanttista ja tajunnaräjäyttävää esileikkeineen jne"
Naiset todellisuudessa : "Haluan nussia 1000 miehen kanssa päivän aikana, ja se on pelkkää yhdyntää"
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ehdi laukeamaan noin nopeasti
Kolme työntöä ja sen jälkeen tuijotus.
Vierailija kirjoitti:
Naisten yleinen väite : "haluan ettei mies katsele muita naisia ja on aina uskollinen minulle. Haluan ettei seksi ole yhdyntäkeskeistä vaan romanttista ja tajunnaräjäyttävää esileikkeineen jne"
Naiset todellisuudessa : "Haluan nussia 1000 miehen kanssa päivän aikana, ja se on pelkkää yhdyntää"
Tuo on yksittäinen nainen. Jos joku hupakko sen tekee niin ei tarvitse yleistää kaikkia. Oksettaa koko ajatuskin!
Kaikkea sitä maailmaan mahtuu! Ja tuommoisesta sitten lööpit kirjoittelee. Eikö oikeasti maailmalla tärkeämpää tapahdu? Ja tuommoisia sutturoita sitten ihannoidaan vai?
3 koloa mihin tökätä, jokainen kerran ja vaihto.
Ei ole kummonen suoritus.
Mikä naisia vaivaa? Jotkut ihan miestensä kanssa ottamassa tuohon touhuun osaa.
Vierailija kirjoitti:
Onks noilla miehillä joku aikaraja, kuinka kauan saa touhuta tämän Philipsin kanssa.
Jos tarkoitus on hoidella 1000 miestä vuorokaudessa, niin se on reilu minuutti per mies. Onkohan jonossa varamiehiä, jos jollain sattuu lerpahtamaan h-hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät? Tuo mt-tapaus ei todellakaan ole yhtä kuin kaikki naiset
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia vaivaa? Jotkut ihan miestensä kanssa ottamassa tuohon touhuun osaa.
Hyvä kysymys, mikä kyseistä naista vaivaa. Enemmistö naisista ei ikinä suostuisi tuollaiseen...
Vierailija kirjoitti:
Naiset????
Eikös se yksi 900+ miestä 24 tunnissa nussinut nainen hajonnut mieleltään pahasti urakkansa jälkeen? Tämä sitten ajatteli pistää vielä paremmaksi.
Toi on selvä hätähuuto. Apua tarttis pääkoppaansa ja varmaan ruumiilleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä maailmaan mahtuu! Ja tuommoisesta sitten lööpit kirjoittelee. Eikö oikeasti maailmalla tärkeämpää tapahdu? Ja tuommoisia sutturoita sitten ihannoidaan vai?
Kuka muka ihannoi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan vaihtoehto minulle, kiitti vaan.
T. Nainen
Huomio, että sillä on kolme reikää ja kaksi kättä! Kerralla voi hoitaa viisi miestä, joten yksi porukka saa aina jonkun 7 minuuttia aikaa.
Oma käsi avuksi kun aika loppuu.