Jos joku ihminen tukkii kaupassa käytävän, kummin teet?
Kierrät toista reittiä vai pyydätkö väistämään? Siis jos se ihminen ei itse ala väistämään sinua, jos ei esim huomaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän väistämään tietysti. En pelkää puhua ihmisille.
Jos kyseessä on iso mies?🤣
Minä 160 senttiä pitkä linnunluinen nainen olen kyllä isommillekin miehille sanonut suoraan että olen menossa ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Jossain Ikeassa kun on monta reittiä niin kierrän. Jos taas kyseessä pitkä käytävä niin sanon "anteeksi, mä menisin tästä" ja tungen ohi.
Tämä just. Jos on monta reittiä niin eikö voi kiertää. Minusta aika röyhkeää jos pitää juuri siitä yrittää tunkea kulkemaan missä joku on jo katsomassa jotakin.
Ja kiertämällä voi kerryttää päivän askelia.
Huh miten juntteja suomalaiset ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Jossain Ikeassa kun on monta reittiä niin kierrän. Jos taas kyseessä pitkä käytävä niin sanon "anteeksi, mä menisin tästä" ja tungen ohi.
Tämä just. Jos on monta reittiä niin eikö voi kiertää. Minusta aika röyhkeää jos pitää juuri siitä yrittää tunkea kulkemaan missä joku on jo katsomassa jotakin.
No entäpä jos joku muukin haluaa just sinun takana olevaa jotain nähdä tai on ihan oikeasti ostamassa, oletko niin leveä että tukit koko käytävän ?
No viimeksi sanoin, että voisitko parkkeerata kärrysi vähän sivummalle, että pääsee kulkemaan.
Heitän kirveelä, rautakaupassa, ruokakaupassa lauantaimakkarapötköllä. Ja murisen sekä näytän hampaita.
Tuijotan hetken tomerasti, jos en saa mitään reaktiota, otan kärrystä kiinni ja työnnän sen pois tieltä.
Yleensä törmään kärryyn aika vauhdilla jos on jätetty keskelle käytävää. En sano mitään, kun ei ole mun ongelma tientukkijan typeryys.