Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys

Vierailija
15.12.2024 |

Hiplailetteko omaa peppua samalla kun tyydytätte itseenne? 

Itse tykkään kosketella 

N 34

Kommentit (7)

1/7 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tai ei tarviste, kun minulla on Sybian satulavibra, joka tekee sen puolestani. Voin suositella tätä, sillä tällä saa aivan taivaallisia orgasmeja 🥰

Vierailija
2/7 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se näin miehenäkin mukavaa on, tuo lisää kiihotusta ja saa orgasmin tuntumaan voimakkaammalta. Edgetellessä on joskus mukava lauetakin niin, että aivan reunalla ollessa lopettaa kalun hyväilyn ja vie itsensä rajan yli vain peppua hyväilemällä. Sopivan kiihottuneena ollessa saattaa venyttää koko orgasmin pitkäksi laukeamiseksi joka vain jatkuu ja jatkuu, mihin ei perusvatkaamisella helposti pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä15250 kirjoitti:

En tai ei tarviste, kun minulla on Sybian satulavibra, joka tekee sen puolestani. Voin suositella tätä, sillä tällä saa aivan taivaallisia orgasmeja 🥰

Onko useinkin käytössä ?

4/7 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä15250 kirjoitti:

Onko useinkin käytössä ?

Useamman kerran viikossa, välillä harvemmin, mutta sitten saattaa olla useamman päivän käytössä peräjälkeen. Tässä on yksi hauska ominaisuus, jota tulee käytettyä melko usein. Ohjauksen voi ulkoistaa ystävälle lähettämällä koodin. Eli oma puhelin bluetoothyhteydellä laitteeseen, koodi ystävälle jolloin hän voi sovelluksen avulla ohjata laitetta. Ystävälläni on samanlainen ja melko usein vaihdamme koodeja, otamme facetime puhelun ja ohjaamme toistemme laitteita ja kilpailemme kumpi saa aiheutettua nopeammin orgasmin toiselle 😊

Ps. Laite on itseasiassa Motorbunny eikä Sybian, kuten tuossa aiemmin mainitsin. Piti hankkia Sybian, mutta niitä ei ollut silloin saatavilla.

Vierailija
5/7 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

00 kirjoitti:

Meneekö tuo vain peppuun, kai nyt pilluunkin sentään välillä

Vierailija
6/7 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

00 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä15250 kirjoitti:

Onko useinkin käytössä ?

Useamman kerran viikossa, välillä harvemmin, mutta sitten saattaa olla useamman päivän käytössä peräjälkeen. Tässä on yksi hauska ominaisuus, jota tulee käytettyä melko usein. Ohjauksen voi ulkoistaa ystävälle lähettämällä koodin. Eli oma puhelin bluetoothyhteydellä laitteeseen, koodi ystävälle jolloin hän voi sovelluksen avulla ohjata laitetta. Ystävälläni on samanlainen ja melko usein vaihdamme koodeja, otamme facetime puhelun ja ohjaamme toistemme laitteita ja kilpailemme kumpi saa aiheutettua nopeammin orgasmin toiselle 😊

Ps. Laite on itseasiassa Motorbunny eikä Sybian, kuten tuossa aiemmin mainitsi

Mistäs sun ystävät tietää että istut sen rakkineen päällä, etkä ole esim. paskalla?

Vierailija
7/7 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hiplaa mutta töitä se kyllä tekee aktiivisena jos hands freenä flesu tai tenga käytössä näin miehenä