Olen syönyt makaronolaatikkoa nyt kolme lautasellista plus näkkileipää ja edelleen kiljuva nälkä
Otan nyt muroja päälle jos maha viimein hiljenisi.
Kommentit (35)
Olet varmaankin kuullut hitaammasta syömisestä ja syömisen tauottamisesta, jolloin elimistö ehtii kertoa, että ruuantarve tuli jo täytettyä. Kokeile semmoista.
Miten olisi iso annos salaattia, kaaliraastetta, porkkanaraastetta välillä? Jokin pihvi?
Mulla on välillä noita päiviä myös että vatsa vetää loputtoman paljon. Merkki siitä, että menkat tulossa.
Pelkkää hiilaria, ei ihme että on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on välillä noita päiviä myös että vatsa vetää loputtoman paljon. Merkki siitä, että menkat tulossa.
Sama!!! :D Aktiivisuus tms ei lisäänny, mutta näläntunne vaivaa monta kertaa enemmän kuin normaalisti. Enkä edes himoitse silloin erityisesti herkkuja (paitsi suklaata) vaan ihan normi ruokaa että se pirun nälkä lähtisi :D
hiilaria, hiilaria. otapas jogurttia ja hedelmää päälle ja vaikka kaurapuuroa, ja kohta taas on nälkä. paljonko pystyt syömään tulematta kylläiseksi?
Entä jos juo myös jotain. Neste täyttää vatsaa. Mihin se ruoka katoaa vatsasta?
Olen syönyt voileivän ja tomaatin tänään. Eikä ole vielä nälkä. Heräsin seitsemältä eli päivä tosiaan on jo pitkällä, mutta minkäs teet kun ei maita.
Olet läski. Normaalilla ihmisellä nälkä lähtee yhdellä lautasellisella.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos juo myös jotain. Neste täyttää vatsaa. Mihin se ruoka katoaa vatsasta?
Kysytkö tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt voileivän ja tomaatin tänään. Eikä ole vielä nälkä. Heräsin seitsemältä eli päivä tosiaan on jo pitkällä, mutta minkäs teet kun ei maita.
Olet läski. Varastoitunut rasva pitää kylläisenä.
Höttöä.
Teepä iso munakas ja laita siihen paljon voita päälle 😘
Tee ensi kerralla jauhelihapihvejä ja keitä perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää hiilaria, ei ihme että on nälkä.
Kannattaisi syödä lihamakaronilaatikkoa.
Makaronilaatikko on white trash ruokaa. Oletko vielä yh?
Vierailija kirjoitti:
Olet läski. Normaalilla ihmisellä nälkä lähtee yhdellä lautasellisella.
Jos ap:n lautanen on teevadin kokoinen.
Hanki isompia lautasia.