Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen tyly ilmoitus, että he lähtevät matkalle ja jään jouluksi yksin

Vierailija
15.12.2024 |

Vanhemmat lähtevät siskon perheen kanssa lappiin jollekin luxusmökille joulunviettoon, joka on siis siskonmiehen perheyrityksen tai kuitenkin siskonmiehen perheen mökki, jonne miehen vanhemmatkin varmaan menevät ja varmaan muitakin ihmisiä.

No, minua ei kutsuttu, koska siskonmies eritoten ylenkatsoo minua muutenkin ja pitää ali-ihmisenä. Hän on paremmasta perheestä ja hyvässä virassa oleva mies, kun minä taas käyn ammattikoulua ja ajattelen hänen mielestään vasemmistoilaisesti. No, siskokin sitten on tähän mennyt mukaan.

No, vanhemmat siis lähtevät jouluksi pois ja minä varmaan vietän jouluni yksin ammattikoulun asuntolassa.

Olen jo kuulemma iso mies niin keksin itselleni tekemistä

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kadunvarteen teroilemaan. Saat ehkä vähän rahaa

Vierailija
22/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikkukukkova ja kokkelpiimee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tommosen muikun seuraa huolis vaikka maksettas. Mee sä kavereittes kans?

Harvemmin minäkään vietän aikaa muikkujen kanssa.

Vierailija
24/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä sitten mitään. Käyt Hurstin joulujuhlassa syömässä, ostat itsellesi 24-packin, valmiin kinkkurullan ja vietät kotonasi mukavan illan kaljoitellen ja pleikkaa pelaten.

Vierailija
25/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun käyt kotioven taakse vääntämässä kunnon pökäleen

Vierailija
26/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava perhe sulla.

Tämä. Ei kyllä yllätä taasKAAN ettei tämän palstan kävijöistä monetkaan tajua perheestä eikä yhteisöllisyydestä: mitään. Eivätkä myöskään arvosta sitä, kun eivät ymmärrä. Ovat mitä ovat, kylmiä ja yhteydettömiä olentoja maan päällä.  

Vierailija
27/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikutus, iso mies.

Vierailija
28/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Kovasti sulle voimia. Taidat olla nuori vielä. Itselläni oli aikanaan samantyylinen lapsuudenperhe, niin ymmärrän, mitä on joulu yksin. Saatko olla asuntolassa joulun? Monesti niissä on niin , ettei saa olla loma-aikoja. Tsemppiä!

Vierailija
29/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla nasukomukka kun tuolla tavalla iniset ja rutiset.

Vierailija
30/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus oli viime Joulunakin. Ei mulla muuta.

Vierailija
31/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmies on siis virassa, KAIKKIEN PUNAISTEN LIPPUJEN ÄITI! Mies työskentelee siis julkisella sektorilla. Mökki on veronmaksajien omaisuutta, kuten kaikki mitä G-sektorin ns "palkkarahoilla" on hankittu veronmaksajien piikkiin. Mökki takavarikoitava!

Vierailija
32/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa??? Tietysti sinut kuuluisi kutsua mukaan siinä missä muukin perhe, sinun pitäisi kuulua ns. pakettiin.

Olen pahoillani, että perheesi ei ole perhe! Kauhea tilanne. Voi sinua 💔

Mitä perhettä tämä on siskon perheelle?

Vierailija
33/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä (asuntolaan ei saa jäädä viikonlopuiksi tai loma-aikoina) mutta kerron tositarinan.

Ammattikoululainen poika, 16 v. Vanhemmat eronneet. Asuu isänsä kanssa ja tällä uusi emäntä. Isä lähti uuden nuorikon kanssa jonnekin Thaimaahan jouluksi, ja poika jäi yksin kotiin koiravahdiksi. Aikoi tehdä itselleen hirvikäristyksen ja katsoa Netflixiä. Kyllä mulla kävi sääliksi, kun kertoi olevansa yksin joulun. 

Vierailija
34/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tämä (asuntolaan ei saa jäädä viikonlopuiksi tai loma-aikoina) mutta kerron tositarinan.

Ammattikoululainen poika, 16 v. Vanhemmat eronneet. Asuu isänsä kanssa ja tällä uusi emäntä. Isä lähti uuden nuorikon kanssa jonnekin Thaimaahan jouluksi, ja poika jäi yksin kotiin koiravahdiksi. Aikoi tehdä itselleen hirvikäristyksen ja katsoa Netflixiä. Kyllä mulla kävi sääliksi, kun kertoi olevansa yksin joulun. 

Huono isä kun ei ottanut lasta mukaan. Mites äiti? Tai olisitko voinut itse kutsua teille syömään?

Vierailija
35/35 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki säälivät jouluna yksin olevaa? On mahtavaa olla yksin ja käpertyä sohvannurkkaan glögimukin ja hyvän kirjan kera. Äkkiä se joulu menee ohi ja arki taas alkaa. Tsemppiä kaikille yksin joulua viettäville!