Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely heteroparisuhteessa oleville miehille

Vierailija
15.12.2024 |

Kuinka samaa mieltä olet seuraavan väittämän kanssa?

Puolisoni (nainen) haluaa minua ja osoittaa sen

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38.89 ei ole pieni määrä! Meillä ainakin minä , vaimo  kuolaan mieheni perään jatkuvasti. Olen jo aamusta kalussa kiinni, ja hyvin usein otan sen myös suuhun. Meillä ollaan lähes aina alasti, varsinkin aina sängyssä, enkä hikistä kalsareiden alla ollutta ottaiskaan suuhun. Mies pitää sen aina puhtaana, joten ihan ilolla toimin noin. Muutenkin, vaikka telkkaria katsoessa hiplaan kalua. Olemme jo varsin pitläaikainen pari...

Vierailija
22/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin naisena toimin just noin, olen halukkaampi kun mun mies ja tosi usein teen aloitteen seksiin. Osittain siksi että olen kärsimättömämpi kaikin puolin ja joskus jos en oo tehnyt aloitetta on hän siitä alkanut mua suutelemaan ja sivelemään tai vienyt käden kovettuneelle kalulleen. 

Meillä mies on fyysisesti ja luonteeltaan mun unelmien täyttymys kaikilla tavoilla (ei varmaan täysin yleisten standardien mukainen saalis, on mm. pienituloinen ja hiukan introvertti) ja meidän seksi on ihan mahtavaa ja kiihottavaa niin jotenki tämäkin vaikuttaa siihen et vain himoitsen häntä lähes koko ajan. Siksi just itekin vaan riisun hänen housut ja otan suihin loppuun asti tai just pyllistelen minihameessa stay-upeissa kun tiedän et hän tykkää. 

Tottakai luonnollisesti itsekin saan takaisin tavallaan sen että hän on ihan hulluna muhun ja meillä on ihana suhde. Exän kanssa dynamiikka oli aika eri sen ekan vuoden jälkeen että kokemusta s

Teillä on kyllä hyvä meininki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkäaikainen suhde (+25 v, lapset jo omillaan) ja itse seksi, jota n. 2-3 kertaa viikossa on upeaa, intohimoista ja kokeilunhaluista. Molemmat tahtoo. Mutta aina on ollut niin, että mies/minä on se joka keksii, ehdottaa ja luo puitteet hommalle. Ollaan puhuttu tästä avoimesti, mm. kuinka olisi tosi kiihottavaa jos vaimo edes joskus yllättäisi oma-aloitteisesti viekottelemalla ja ehdottomalta. Mutta ei kuulemma kehtaa, pysty kun on niin ujo luonteeltaan.

m 57

Vierailija
24/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei halua minua juuri koskaan, joten harrastan pääosan seksistä toisten miesten kanssa.

Vierailija
25/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu vastausjakauma

Yli puolet on joko täysin tai osin samaa mieltä. 

Ja jos tehtäisiin kysely heteronaisille heidän miestensä haluamisesta, saattaisit yllättyä. 

Vierailija
26/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa halujen eriparisuus vaivaa. En ole enää jaksanut kovinkaan ahkerasti tehdä aloitetta, tulen useimmiten vain torjutuksi. Silti, teen suhteessamme 90% kaikista aloitteista seksiin. Jos en tekisi, niin en tiedä tekisikö vaimo edes sitä 10% aloitteista.

Nämäkin prosenttiluvut ovat vaimon osalta luultavasti aivan liioiteltuja, mutta en viitsi liika parjata. Mitään spontaania seksiä ei ole, eikä vaimo ole ottanu suihin enää vuosikausiin, tiedä mistä johtuu kun kuitenkin pidän hygieniasta huolta. Toisinpäin suuseksiä on aina kun vaimo sitä haluaa.

Vierailija
27/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pitkäaikainen suhde (+25 v, lapset jo omillaan) ja itse seksi, jota n. 2-3 kertaa viikossa on upeaa, intohimoista ja kokeilunhaluista. Molemmat tahtoo. Mutta aina on ollut niin, että mies/minä on se joka keksii, ehdottaa ja luo puitteet hommalle. Ollaan puhuttu tästä avoimesti, mm. kuinka olisi tosi kiihottavaa jos vaimo edes joskus yllättäisi oma-aloitteisesti viekottelemalla ja ehdottomalta. Mutta ei kuulemma kehtaa, pysty kun on niin ujo luonteeltaan.

m 57

Se on luonnonlaki. Mikään ei ole sen enempää naisen perusluonteen mukaista kuin se, että mies vie ja nainen vikisee.

Vierailija
28/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38.89 ei ole pieni määrä! Meillä ainakin minä , vaimo  kuolaan mieheni perään jatkuvasti. Olen jo aamusta kalussa kiinni, ja hyvin usein otan sen myös suuhun. Meillä ollaan lähes aina alasti, varsinkin aina sängyssä, enkä hikistä kalsareiden alla ollutta ottaiskaan suuhun. Mies pitää sen aina puhtaana, joten ihan ilolla toimin noin. Muutenkin, vaikka telkkaria katsoessa hiplaan kalua. Olemme jo varsin pitläaikainen pari...

Kyllähän tuon lukeman pitäisi olla lähempänä 100 %:ia kuin nollaa. Nyt nuo tulokset puhuvat karua kieltää siitä, kuinka monet naiset eivät kertakaikkiaan osoita mitään halua miestään kohtaan, vaikka tämä huomioisi naista kuinka. Tosi moni pitää miestään itsestäänselvyytenä, tunteettomana robottina. Ei ymmärretä, että miehetkin ovat ihmisiä, jotka haluaisivat tulla kuulluksi, nähdyksi ja halutuksi.

Vierailija
29/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuon lukeman pitäisi olla lähempänä 100 %:ia kuin nollaa. Nyt nuo tulokset puhuvat karua kieltää siitä, kuinka monet naiset eivät kertakaikkiaan osoita mitään halua miestään kohtaan, vaikka tämä huomioisi naista kuinka. Tosi moni pitää miestään itsestäänselvyytenä, tunteettomana robottina. Ei ymmärretä, että miehetkin ovat ihmisiä, jotka haluaisivat tulla kuulluksi, nähdyksi ja halutuksi.

Olen kyllä samaa mieltä, että lukeman tulisi olla lähellä sataa prosenttia. Tämä kysely ei kuitenkaan anna vastausta siihen, miksi luku on noin huono eikä se kerro, miten vastanneet miehet ja naiset puolisoitaan kohtelevat.

Samoin pitäisi toisin päin kysyttäessäkin olla luvun lähellä sataa, mutta pahoin pelkään että se olisi ihan yhtä huono.

Vierailija
30/30 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä mikään tasa-arvo kysymys ole, koska naiset useinkin syttyy vasta kun mies tarpeeksi liehittelee. Mutta kyllähän se niin mukavaa olis kun nainen alioteita tekis