Kansanedustajaehdokas vastailee kysymyksiinne.
Olen Kymen vaalipiiristä ja perheeseeni kuluu vaimo ja kolme alle kouluikäistä lasta, joten lapsiperheen arki on minulle tuttua.
Ikää minulla on 29v. Ammatiltani olen kone- ja laitesuunnittelija.
Nimeni on Juha-Pekka Koponen, äänestys numeroni on viisi. Perussuomalaiset ovat puolue, jota edustan. Mielestäni se on ainut puolue, joka on oikeasti pienituloisen puolella.
Kysykää jos haluatte tietää mielipiteitäni.
Kommentit (26)
En osaa sanoa miten eroan Halmeesta kun en ole ikinä tavannut. Toivon että Tony parnisi ja pääsisi takaisin työelämään.
Halme toimi eduskunnassa asiallisesti mutta vapaa-ajalla " sattuneet" tapahtumat olivat hänen henkilökohtainen tragedia.
Eli sotimaan ei lähetetä ketään, joka sinne ei itse vapaaehtoisesti ilmoittaudu. Oliko tämä tiedossasi vai mitä tarkoitit vastauksellasi?
Vierailija:
Pitäisikö mielestäsi Suomen liittyä Natoon?
Naton myötä suomalaisia sotilaita lähetettäisiin ympäri maapalloa sotimaan muiden sotia. Siellä tapettaisiin meidän lapsiamme, joten ei kiitos NATO:lle.
Miten ap./kansanedustajaehdokas olet ajatellut lisätä hoitajia, kun heistä alkaa olla jo ihan OIKEASTI pulaa? Pääkaupunkiseudulla on virkoja ja toimia täyttämättä, koska kukaan hoitaja ei ole niitä hakenut. Vanhustenosastot kärsivät henkilökuntapulasta, mikä on lisännyt vielä työssä käyvän henkilöstön pahoinvointia työssä. Tämä sama suuntaus on valtaamassa koko maata. Hoitajien palkkoja saa korottaa todella tuntuvasti, jotta alalle hakeutuisi riitävästi opiskelijoita ja saisimme pitää heidät kotimaassa töissä. Olen se sama, joka kyseli vanhustenhuollosta...
yleinen asevelvollisuus ja tätä ei saa horjuttaa. Palkka-armeijaan voi liiyyä jo nyt jos haluaa esim. Muukalaislegioona. Sotilaiden tehtävä on totella esimiehiään ja jos määräys käy niin asevelvollisenkin on lähdettävä Nato joukkoihin mukaan halusipa tai ei.
Hoitoalan ´työntekijöiden palkka, onko riittävä vai pitäisikö liksaa korottaa? Onko hoitajia riittävästi, lisäys- tai vähennyspaineita?
Hoitohenkilökuntaa pitää lisätä huomattavasti jotta he eivät kaikki uupuisi. Henkilökunnan palkka on työn rasittavuuteen nähden liian pientä eli hoitohenkilökunnan palkkausta tulisi saattaa Pohjoismaiselle tasolle.