Hesalaiset kertokaa! Millainen paikka on Munkkisaari? Onko se kaupunginosa?
Olen kyllä katsonut kartalta, mutten osaa sijoittaa sitä mihinkään.
Ollaan melko varmasti muuttamassa sinne kun miehen työ vie Helsinkiin.
Asunto olisi 4h + k + sauna parvekkeella.
Meillä on kaksi lasta, toka luokka ja eskari. Itse teen töitä kotona. Koiria on kaksi, ilmeisesti koirapuisto lähellä.
Muutamme Turun seudulta omakotitalosta.
Kommentit (8)
Ei ole enää Munkkisaari vaan Hernesaari, asuin tuossa 2019 ja ihan hyvä ja kallis paikka, siinä oli ainakin ennen joku narkkareiden neulanvaihtopiste en tiedä onko enää.
Sauna parvekkeella?
Munkkisaaressa on huonosti palveluja (paitsi mielenterveyskuntoutujille), lähimmät ruokakaupat Bulevardilla ja Tehtaankadulla.
Vierailija kirjoitti:
Sauna parvekkeella?
Munkkisaaressa on huonosti palveluja (paitsi mielenterveyskuntoutujille), lähimmät ruokakaupat Bulevardilla ja Tehtaankadulla.
On siinä 24h alepa
Aika pieni alue, pari korttelia. Kalliita merinäköala-asuntoja ja kalliita sivukatunäkymäasuntoja. Vieressä telakka ja eu-virasto ja mainostoimistoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää Munkkisaari vaan Hernesaari, asuin tuossa 2019 ja ihan hyvä ja kallis paikka, siinä oli ainakin ennen joku narkkareiden neulanvaihtopiste en tiedä onko enää.
Itsekin muistan tuon mutta ole enää siinä. Tuolta löytyy aika hyvin niitä jos haluaa tarkistaa oman alueensa:
https://paihdelinkki.fi/tietopankki/huumehaittojen-vahentaminen/neulanv…
Hieno alue, meren äärellä käytännössä keskustassa.
PS. Jos haluat vertailla asuinalueita, niin hae Oikotiellä myytäviä asuntoja ja vertaile hintoja. Hyvät alueet ovat kalliita ja huonot halvempia.
Ilmeisesti Munkkisaari on sitten ihan hyvää aluetta. Olin vähän huolissani kun kartan mukaan se on satamassa. Että onko se jotain satama-aluetta. Olen kotoisin Raumalta ja siellä satamat ei ole kovin viehkeitä.
Vähän arveluttaa muutto kerrostaloon, kun on lähinnä kokemuksia omakotitaloista. Miten kerrostalossa pärjää lasten ja koirien kanssa. Olen aina ajatellut että kerrostalot ovat opiskelijoille tai vanhuksille ja lapsiperheet haluaa asua omakotitaloissa, missä on enempi tilaa. Tässä Hesan asunnossa onvain 90 neliöö, kun ollaan totuttu yli 300:aan. Mut joo, seikkailuhan tämä on ja harpoaus miehen urakehityksessä. Muuten en olisikaan suostunut muuttamaan pois Lounais-Suomesta.
Miksi heti alapeukut? Onko Munkkisaari koku slummi?