Onko sulla salainen numero ja mobilepay?
Tiesitkö, että siinä tapauksessa nimesi saa helposti selville mobilepayn avulla syöttämällä sinne puhelinnumerosi?
Kommentit (11)
Minulla on salainen numero. Miten kukaan voi syöttää sitä mobilepayhin, kun se on salainen?
Salainen numero on mutta mobilepayta ei ole.
Ei ole kumpaakaan niin ei ole tämmöisiä ongelmia.
"salaisen NUMERON saa selville syöttämällä ohjelmaan NUMERON".
ööö.. does not compute.
On mutta saako henkilö tietää puhelinnumeroni jos näpyttää mobile payhin nimeni?
On salainen numero, ja nimen tietoon saanti ei haittaa, koskan NIMENI ei ole salainen.
Kyllä tiesin. Mutta ei sitä voi mobile payhin syöttää ellei se ole jo valmiiksi jonkun tiedossa. Eli mikä ongelma?
On ja tiedän. Ei ne puhelinmyyjät sillä ala soitella, että satunnainen huutonet-ostaja saa tietää mun nimen. Ja osoitetietojahan ei saa nimellä eikä numerolla.
Salainen numero ollut pari vuosikymmentä sama. Mobilepay:tä ei ole. Jos olisi, en käyttäisi sitä muuten tuntemattomien kauppakumppaneiden kanssa. Mun elämä on sellaista, että ei juurikaan tarvitse kavereille rahaa lähetellä, laskut tulee verkkopankkiin, tietokone on, lompakossa on kahden pankin kortit yht. 3 kpl ja muutama kymppi rahaa, jota on kotona lisää. En tunne tarvitsevani mobiilimaksamista, kortit ja käteinen toimii, vaikka puhelimen akku olisi loppu.
Tiesin.