Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö väärin, kun tyydytän yksinhuoltajan haluja.

Vierailija
14.12.2024 |

Olen 55-vuotias ukkomies. En halua enää vaimoani. Nussimme pari kertaa kuukaudessa. Lähitalossa asuu 25-vuotias yksinhuoltaja. Hän ei pääse viihteelle lapsen takia. Tiedän ja olen huomannut, että hän kaipaa miehen kalua. Käyn nussimassa häntä aina kun on sopiva tilaisuus. Hän selvästi nauttii, kun saa kalua.

Teenkö väärin, kun tyydytän yksinhuoltajan haluja.

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmissasi voit tehdä mitä vain.

Vierailija
2/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asennoissa puuhastelette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikarillako kyttäät päiväuniesi kohdetta, vai ihan vaan verhon raosta, vai juoksetko peräti lähikauppaan yhtaikaa?

Vierailija
4/8 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat ovat ap sinun puolella, asuthan yksin ilomantsissa ränsistyneessä rintamamies talossa ja naapureita ei ole lähimaillakaan, niin kuvittelet kaikkea tällaista.

Vierailija
5/8 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä seksinhajua miten?

Vierailija
6/8 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi aika 6/5 tilanne. Itse eron jälkeen jopa mietin laittavani seuranhakuilmoituksen, jossa olisin hakenut yh:ta sponssattavaksi ja hellittäväksi. Omat kodit mutta yhteistä säännöllistä seksiä, lienee jokaisen miehen salainen unelma.

Vierailija
7/8 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä todellinen kysymys on mitä hänen pitää tehdä vaimonsa kanssa. He voivat sopia olevansa kämppiksiä ilman seksuaalis-romanttista suhdetta, jos sitä ei kerran ole. Sitten voi ihan rauhassa naiskennella kaksvitosta, jos hän kerran hänestä tykkää. 

Vierailija
8/8 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ongelmaa, jos se sopii teille kaikille. Olithan kuitenkin kysynyt vaimoltasi ensin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän