Olen kristitty, enkä harrasta esiaviollista seksiä.
Turhauttaa. Suhteet kaatuvat aina siihen kun miehet tajuavat että joutuvat ottamaan aviovastuun jos haluavat sänkyyn kanssani.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille ole niitä uskovaisten tindereitä? Etsi sieltä.
En käytä deittisovelluksia.
- ap
Älä sitten valita.
Valitan jos tekee mieli. Miksi ottaisin käskyjä vastaan sinulta ?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se entinen maailma jota sinäkin edustat oli sinänsä tosi kaunis ja hyvä paikka
En tosin ole neitsyt, arvoni ovat vain nykyään itseeni sopivammat, kun vertaa mitä oli pari vuotta sitten.
Ai et ole enää neitsyt?
Pyh... halpa nainen, ei kiinnosta....
-UskonVeli
Ei minuakaan kiinnosta kaltaisesi miehet
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs oot uskovainen. Tässä sulle.
Nyt sulla taisi kiinnostus herätä, käytät itse tuota sovellusta ja siksi mainostat täällä.
Mitä viddua? Tein google haun. Olen uskonnoton. Ei ole edes kastettu. Ei ole mun lastakaan kastettu.
Vierailija kirjoitti:
>>Se entinen maailma jota sinäkin edustat oli sinänsä tosi kaunis ja hyvä paikka <<
1. Sellaista haavekuviesi "entistä maailmaa" jossa ennen papin aamenta ei kiksautettu ei ollut todellisuudessa olemassa.
2. Niissä harvoissa tapauksisa kun oli, nuoria naisia myytiin kuin mullikarjaa.
Unohtamatta, todenperäisyyden osalta kiistanalaista "ensiyön oikeutta" ammoin.
Tämä onkin ollut esillä jo, mutta vielä hyvänä neuvona uskovalta ja onnellisesti naimisissa olevalta: kannattaa ensisijaisesti etsiä sellaista miestä, jolla on sama vakaumus jo alun perinkin. Ei sellaista, joka suostuu odottamaan, vaan joka itsekin uskoo, että näin sen pitää mennä. Silloin kaikki on yksinkertaisempaa. Etsi seurakunnan tilaisuuksista ja kristillisistä deittipalveluista.
Mee paikan päälle: https://ort.fi/suomen-ortodoksinen-kirkko/seurakunnat/ + https://katolinen.fi/seurakunnat/
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, ei tuo ole elämää.
Sekö on, että annan miesten hyväksikäyttää minua kevyinä panoina hetken aikaa ?
- ap
Ennen naimisiin menoa voi harrastaa anaaliseksiä. Tavallista seksiä sitten kun on papin lupa toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nykymaailmaa ap edustaa. Kannattaa tuoda heti esiin että on kristitty.
Minäkin kerroin tulevalle miehelleni, että olen uskovainen ja hän sanoi olevansa myös. Takana 50 yhteistä vuotta, vaikka olinkin vihittäessä raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosin ole neitsyt, arvoni ovat vain nykyään itseeni sopivammat, kun vertaa mitä oli pari vuotta sitten.
Ai et ole enää neitsyt?
-UskonVeli
- - -
Paljastit itsesi, olet aivan kokematon mistään mitään tietämätön märkäkorva mitä tulee vaakamamboon.
Esimerkiksi:
🎵 Jos haluan nautinnollisen tennistreenin, en halua toiseen päähän kenttää vasta-alkajaa 🎵
Vierailija kirjoitti:
Ennen naimisiin menoa voi harrastaa anaaliseksiä. Tavallista seksiä sitten kun on papin lupa toiminnalle.
Homo
Ap hienoa, että Herra on sinut pelastanut ja olet saanut tehdä parannuksen synneistä. Se on suurta armoa. Kunnia Jumalalle! Raamattu ohjaa kristittyjä avioitumaan vain toisen uskovan kanssa. Suosittelen, että noudatat Raamatun ohjeistusta tiiviistä yhteydestä paikalliseen seurakuntaan. Ja otat vain sellaisen miehen, joka on sitoutunut seurakuntaan ja jossa näkyy kasvu Kristuksessa. Eli haluaa omaehtoisesti noudattaa sanaa myös esiaviollisen seksin suhteen ja palvelee seurakunnassa muita. Jos mies vain sinun pakottamanasi on harrastamatta esiaviollista seksiä, niin kristillisestä näkökulmasta katsottuna hän ei ole tarpeeksi kypsä naimisiin. Ei pysty ottamaan vastuuta perheen päänä olemisesta. Voit hyvin mennä esim. valoon etsimään netistä miestä, mutta ole varovainen. Siellä on paljon myös sellaista porukkaa, jolla ei todellakaan ole halu seurata Jeesusta. Ja sitten, kun löydät miehen, niin menkää ehdottomasti pastorin tai muun luotettavan henkilön pitämään avioliittoneuvontaan ENNEN avioliittoon astumista. Näin myös kolmas henkilö tutustuu kunnolla mieheesi ja voi nostaa keskusteluun asioita, jos tilanteessa joku huolettaa (jos toisella on esim. narsistisia piirteitä). Itse noudatin näitä ohjeita ja olen nyt onnellisesti naimisissa, vaikka siinä menikin aikaa ja sain paljon rukoilla. Mutta monet suodenkuopat ja sydänsurut olen välttänyt, kun olen pitänyt standardin korkealla ja koen syvää rauhaa siitä, että annoin Herran johdattaa itselleni puolison. Siunausta elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua sinulle.
Minkä takia? Onks toi jotenki hienompaa olla pihtari ku nauttia seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Miksi antaisit miesten hyväksikäyttää sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat tehdä ihan omat ratkaisusi tosin teoilla on myös seuraamukset puolesta ja vastaan.
Mitä ne seuraamukset voisi olla ?
Eikös jo yksi seuraamus ollut aloituksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Seksi on nauttimista, opettele.
Okei. Mutta miksi et vastannut treffipyyntööni, jonka laitoin ykkössivulla? Oon ollut kristitty, ja ymmärrän kyllä ne jutut. Aika kurjaa tulla näin sivuutetuksi.
Ai et ole enää neitsyt?
-UskonVeli