Onko 35000e vuodessa hyvä palkka?
Kommentit (43)
Minusta minulla on aika peruspalkka 55 000e/vuodessa, tai sitten tuntuu siltä, kun olen yh ja kaikki rahat menee lapsiin.
minusta tuo on todella pieni palkka.
Saan terkkarina (terveystieteiden maisteri) tuon verran. Teen asiantuntijatyötä isossa organisaatiossa. Perusterkkarit tienaa vähemmän.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Nettona on hyvä
Ei ole nettonakaan.
No ei todellakaan. Olen matalapalkka-alalla ja tienaan juuri ja juuri tuon verran.
Bruttopalkkani on noin 7000€ kuukaudessa. Olenko muka suurituloinen?
Vierailija kirjoitti:
Duunarin palkka!
Lampaan palkka! Bää Bää!
Kaffebulla kirjoitti:
Saan terkkarina (terveystieteiden maisteri) tuon verran. Teen asiantuntijatyötä isossa organisaatiossa. Perusterkkarit tienaa vähemmän.
Tuo on kunta-alan terkkarin keskipalkka vuodelta 2022.
Ei tolla palkalla edes pillua irtoa.
No se on vähän alle 3000e kuussa. Ei ole hyvä, mutta ei aivan surkeakaan.
Onhan tuo 4000€ isompi kun tk eläkkeeni. Hyvin minäkin pärjään.
Mistä työstä saa tuon verran? Siivooja, kirjastonhoitaja?
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Olen matalapalkka-alalla ja tienaan juuri ja juuri tuon verran.
Tein useamman vuoden tavallista siivoojan työtä ja vuositulot oli väliltä 23000-24000e, nyt tuntuu olevan jo vähän parempi palkka. Pitää silti varmaan kysyä pientä palkankorotusta ensi vuonna.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Saan eläkettäkin enemmän.
Kelan tuet on jo enemmän.
Tekeekö ihmiset todella tuolla palkalla töitä, eihän tuo riitä mihinkään.
Suurin osa suomalaista duunareista tienaa juuri tuon verran. Itellä nykyään bruttopalkka 37 000. Edellisessä työpaikassa brutto 45 000. Vuoden netto kuitenkin kummassakin duunissa sama.
Omissa mielikuvissa kaikki, jotka tienaavat alle 5000 eur/kk ovat pienituloisia. Perustuu siis omaan ja lähipiirin palkkatasoon.