Raskaana
Ootteko panneet raskaana olevaa naista , siis ei itselle vaan jollekkin toiselle , naiset oletteko raskaana antaneet seksiä jollekkin muulle kuin mahaasukin isälle ?? kertokaa tilanne kiinnostaa
Kommentit (22)
Olen ollut se raskaana oleva tuossa kuviossa
Olen pannut ilman mitään sen ihmeellisempää!
Olen, vaikka avovaimo oli raskaana toiselle.
Olen saanut panna raskaana olevaa. Vaimoa aikoinaan tietenkin, silloin en kyllä ymmärtänyt kuinka kiihottavaa se oli. Muutama vuosi sitten sain panna raskaana olevaa naista, Hän taisi olla seitsemännellä kuulla kun aloitettiin tapailu ja lopetettiin pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Oli ihanaa seksiä hänen kanssaan. Ihana pillu ja rinnoista sai muutaman tipan maitoakin.
Jos löytäisin halukkaan odottavan naisen niin innolla häntä pitelisin.
kaarjuh
Juu muutaman kerran pääsin painamaan.kiva oli laskea sisään ilman pelkoa.tissejä ei saanut kovin puristella
Onko raskaana olevalle vaimolle kerrottava että minulle on tehty vasektomia ennen parisuhteemme alkua ja jos on, missä vaiheessa?
Juuri ennen lapsen syntymää ja kun painaa ulko-oven viimesen kerran selän takana kiinni?
En koskaan tullut sitä kertoneeksi, koska olimme tavatessamme samalla aaltopituudella, ettemme lapsia tee.
Kiitos ystäville hyvistä neuvoista ennen avioliittoa = avioehto.
...ajattelin siis pamputtaa tulevaa ex-vaimoani kunnes muutan pois.
Tämä tieto siis AP:lle.
...enkä ole vaimoni tulevan lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa, aihe ei kiinnosta
Kyllä kiinnostaa todella monia. Poistu itse.
Vierailija kirjoitti:
Sama, vaimo oli raskaana kaverille, ja nain häntä raskaana ollessa. Ei oltu suunniteltu raskautta, mutta noin oli päässyt heillä käymään.
Vierailija kirjoitti:
Katselitko vierestä kun avovaimosi saatettiin siunattuun tilaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Eikö kaikki netissä olekaan sellaista mikä juuri sinua kiinnostaa. Miten voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselitko vierestä kun avovaimosi saatettiin siunattuun tilaan?
En katsellut. Olin kotona lapsien kanssa, kun oli tuo vahinko sattunut, kahden yön biletyksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
kinostaa
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut se raskaana oleva tuossa kuviossa
Monelleko olet jo porsinut?
Varmasti joku on paritellut tiineenä olevaa joskus. Kun synnyin vasten tahtoani kuolemaan, päälläni oli jonkun äijän mälliä ja emäni paskaa.
TÖRKEE