Lahja 20v tytölle?
Kommentit (46)
Mä veisin vaikka jonkun herkkukorin missä pitkää säilyviä tuotteita.. Kahvia, teetä, mehua (siis ihan kunnollista marjamehua ei mitään halpaa sokerilientä), glögiä, piparkakkuja, suklaata, lahjakortti vaikka johonkin S tai k-marketiin..
Lahjakortti alusvaateliikkeeseen. 20v kaipaa jo pitsiä ja satiinia.
Jos asuu jo itsekseen niin ihan laadukkaat pyyhkeet ja petivaatteet tulisi varmasti käyttöön..
Osta hänelle sellaista mistä hän tykkää. Ei kaikki parikymppiset tytöt välttämättä pidä samoista asioista.
Heti pari keskenkasvuista rúnkkaría heittämässä nokkelia vastauksia. Mutta itse ehdottaisin lahjakorttia vaikka Normaliin.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti alusvaateliikkeeseen. 20v kaipaa jo pitsiä ja satiinia.
Ei kaipaa. Jokainen ihminen päättää itse mitä pukee päälle. Sä voit pukea sun nukkes päälle mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu jo itsekseen niin ihan laadukkaat pyyhkeet ja petivaatteet tulisi varmasti käyttöön..
Tämä jos tietää maun.
Seksileluja ei varmaan kukaan kaipaa joululahjaksi, ihan oikeasti huonompaa lahjaa saa hakea. Kerran sain poikaystävältä "läpällä" ja erohan siitä tuli. Asiaan, itselleni ainakin paras lahja olisi ihan vaan raha tilille tai käteisenä. Voisi maksaa ruokaostokset tai laskut. Lahjakortti johonkin ruokakauppaan olisi myös tervetullut. Petivaatteita ja pyyhkeitä riittää, samoin astiastoja. Karkit ja leivonnaiset, mehut ja hillot jäävät syömättä.
N22
Samantyyppinen aloitus koko ajan. On provo, aloittelija hakee seksiväline - vastauksia. Älkää vastatko!
onanator 2000