Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö kirjaa rakastelukerroistanne?

Vierailija
12.12.2024 |

Minulla on liki 20-kymmenvuotinen suhde vaimoni jälkeen erääseen erittäin viehättävään naiseen. Kun minulle on tehty vasektomia, hän ei halunnut avioliittoa. Asumme eri kaupungeissa yli 60 kilometrin päässä toisistamme. Meillä on onat työpaikat ja omat asunnot kaupungeissamme. Tapaamme viikonloppuisin ja 1-2 kertaa viikossa työmatkoistaani riippuen.

Ja seksi! Ei voisi parempaa toivoa. Emme "harrasta" yleensä seksiä vaan kutsumme sitä rakasteluksi. Ne, jotka tietävät, mitä on hyvä seksi, tietävät, mikä on panemisen ja rakastelun ero.

Jo alle kymmenen kertaa tavattuamme, aloin merkitä taskukalenterin päivän kohdalle juoksevalla numeroinniila tapaamiskerrat/rakastelukerrat. Rakastelemme nimittäin usein kaksi-kolme kertaakin illassa/päivässä, aina vähintään tunnin kerrallaan. En kirjaa muuta.

Nyt on allakassa luku 1734/3391. Täytyy aina olla paperinen allakka, en viitsi tehdä merkintöjä puhelimen allakkaan.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun kerron tästä kenellekään. Kumppanikin saa nyt tietää, jos sattuu lukemaan tämän ja arvaa, kuka tämän kirjoitti.

Onko muilla tällaisia "perverssejä" tapoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä merkitsen panot ylös. Minulla on puhelimessa sellainen sovellus mihin voi merkitä. Siihen voi myös laittaa muistiinpanoja. Merkitsen aina esim. jos mulla jäi sellainen fiilis, että seksi oli velvollisuudesta tai oli erityisen hyvää. 

aloitin merkitsemisen sen takia kun vaimo väitti, että meillä on paljon enemmän seksiä kuin keskivertopariskunnilla. Eipä ollutkaan, eikä laatukaan kovin hyvää. En tosin ole muistaakseni kertonut vaimolle, että pidän kirjaa. 

Vierailija
2/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vannoa, että et rakastele päivällä/illalla kolmea kertaa ja aina tunnin kerralla, eli kolme tuntia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pidän tarkkaa kirjaa siitä minkä pituinen, painoinen ja levyinen nainen oli jota rakastelin. Pidän myös tarkkaa kirjaa kuinka monta työntöä tuli tehtyä missäkin asennossa ja millisekunnin tarkkuudella kuinka kauan kyseistä asentoa käytettiin. Lasken kuinka monta kaloria aktin aikana kului, kuinka paljon nestettä aktissa kului ja desibelimittarilla tarkkailen naisen ääntelyn tasoa. Aktin jälkeen annan naiselle kaavakkeen täytettäväksi jossa kysytää eri asioita ja analyysia siitä, oliko akti hänen mielestään tyydyttävää ja mitä voisi tehdä paremmin.

Vierailija
4/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannomatta paras. Meillä on tapana jonkun kerran vuodessa tehdä kotivideo, eikä tunti riitä sen mukaan. Sonyn digitaalisessa nauhavideokamerassa oli tunnin kasetti ja useimmiten se loppui kesken. Rakastelu alkaa siitä, kun aletaan suudella, hyväillä ja riisua toisiamme. Ja päättyy yhteiseen loppusuihkuun. Ja välikahvitkin juomme alasti, usein hän sylissäni. Siitä on helppo alkaa toinen kierros puolen tunnin/tunnin päästä jos hän niin haluaa. Eikä peniksen tarvitse rakastelussa olla vaginassa koko tuntia. Hän tarvitsee puoli tuntia orgasmin saadakseen, nykyisin pidemmänkin ajan. Ymmärrän, että joku on kateellinen, mutta eivät kaikki naiset käyttäydy samalla tavalla. Minulla on käynyt satumainen tuuri.

Vierailija
5/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan tuota kirjaa pitänyt, mutta kuittausta en ole vielä vaatinut. Joten empä tuota nyt voi oikein todistaa 

Vierailija
6/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on ruutupaperivihko sitä varten. Sivut on tyhjät, kun vaimolla ei ole lainkaan haluja. 

Vierailija
7/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laitan nettipäivyriin raportin panosta, asennot, kestot, miltä tuntui, mitä mieltä oli vastapuolen suorituksesta.

Sitten tyttöystäväni lisää siihen omat kommentit.

Vierailija
8/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 vuotta?

Vierailija
9/12 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on älyaktiivisuusranneke joka tallentaa ja analysoi kaiken.

Vierailija
10/12 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitsen kalenteripäivyriin tuplaäksän aina kun takana on onnistunut avioyhdyntä, jossa kumpikin laukeaa ja minä laukean vaimoni sisälle. Jos itse en laukea pilluun sisälle, merkitsen sen puolikkaaksi eli yhdeksi äksäksi jos saan lauettua muuten. Jos homma keskeytyy niin merkitsen touhun epäonnistumiseksi.

Seurailen näitä myös vuositasolla. Jatkuvaa laskevaa käyrää sitä enemmän mitä kauemmin on avioliitto kestänyt. Alkuvuosiin eivät olisi äksät mahtuneetkaan kalenteriin, nyt on mennyt muutama vuosi ensin noin kolmessakymmenessä kerrassa, sitten reilussa parissa kymmenessä kerrassa ja tänä vuonna vain reilussa kymmenessä kerrassa.

Muistuu mieleen vanha sanonta, että jos laittaa suhteen alkuvuosina herneen purkkiin joka seksikerran jälkeen ja ottaa myöhempinä vuosina vastaavasti yhden herneen pois, niin purkki ei ehdi tyhjenemään ennen kuin suhde päättyy kuolemaan tai aikojen päästä muuten.

Ei tässä enää kuuta taivaalta tavoiteltaisi, mutta olisi se kiva, jos saisi vuosilukemaksi 24-36, eli kerran parissa viikossa tai kerran viikossa niinä viikkoina kun ei ole puolisolla kuukautiset. Onhan tässä jo ikääkin ja vanhuus odottaa nurkan takana.

M48

Vierailija
11/12 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaimon saamisista ei niin väliä..

Vierailija
12/12 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vuoden verran kirjaa seksistä. Kumpi sai, mitä tehtiin ja missä asennoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme