Miksi joka kaupassa soitetaan musiikkia?
En voi sietää musiikkia. Kaupassakäynti on aikasen helvetillistä kun pitää kuunnella kaiken maailman muzakkia.
Miksi pitää olla melusaastetta joka puolella?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Aiemmin oli sivistyneita baareja jne. missä ei muzakki soinut, vaan ihmisten oletettiin keskustelevan keskenään, kuten vaikkapa Vanhan kuppila. Nykyään tällaisia ei paljon löydy, muuta kuin ruokaravintoloista.
Tämä on totta.
En ole huomannut. Mutta eikö tuosta pitäisi maksaa teosto maksut?
K-kaupoissa soitetaan kaupallisia radioita eli niissä joutuu kuuntelemaan jotai saatanan Vappu Pimiää🤢🤮
Mä olen korvamato magneetti. Ärsyttää kun joka kauppareissun jälkeen päässä soi joku typerä renkutus. Joulu on pahinta aikaa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen korvamato magneetti. Ärsyttää kun joka kauppareissun jälkeen päässä soi joku typerä renkutus. Joulu on pahinta aikaa tässä.
Jep onneksi on verkkokaupat.
Sillä kai halutaan sumentaa kävijöiden aivotyöskentelyä.
On tutkittu että taustamusiikki saa ihmiset ostamaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Last Christmas ei lähde korvasta millään.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Mutta eikö tuosta pitäisi maksaa teosto maksut?
Eiköhän ne maksakin. Miten liittyy aiheeseen?
"En voi sietää musiikkia."
Oletko kokeillut kaikenlaista musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Last Christmas ei lähde korvasta millään.
Lähtee, kun sen päälle änkeää feliz navidad tai pieni rumpalipoika.
Ei soiteta ainakaan Malmin eikä Korson S-marketeissa. Saa miettiä omiaan kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi oma musiikki
En stana halua todellakaan, että juuri minun kuuntelemani musiikkia kotona soitetaan kaupassa kun menen kauppaan. Stana miten tyhmä idea vttu!!!
Ensinnäkään, en halua, että kuuntelemasta musiikista tehdään jotain listoja ja julkaistaan ympäri maailmaa kaikkien saataville.
Toisekseen, en välttämättä halua kuunnella juuri sitä musiikkia juuri sillä hetkellä.
Kolmanneksi, kyseinen musiikki ei välttämättä sovellu ajankohtaan ollenkaan esim kesämusiikkia jouluna tai treenimusikkia kaupassa.
Kun menen kauppaan niin haluan ostaa tuotteita enkä kuunnella musiikkia. Haluan ostaa tuotteet rauhassa ilman mitään ylimääräistä huomiota. En edes ole julkisuuden henkilö enkä edes halua olla. Eikä julkisuuden henkilötkään halua kaupassa käydä ollenkaan jos se herättää huomiota. Hekin haluavat tehdä ostoksensa rauhassa ja ilman mitään huomiota tai muuten vaihtavat kauppaa kokonaan. Esim. Stockalla henkilökunta ei saa kertoa eteenpäin ketä asiakkaita siellä käy tai muuten ovat kohta entisiä asiakkaita ja vaihtavat kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei soiteta ainakaan Malmin eikä Korson S-marketeissa. Saa miettiä omiaan kaikessa rauhassa.
Kiitos vinkistä ja hyvää joulunalusaikaa sinulle!
Paikallinen tilanne vajaa 50 000 asukkaan pitäjässä:
Prisma ja CM: älämölöä riittää, samoin Supermarketissa.
S-market: IHANAN hiljasta. Ei mölytoosaa pauhaamassa
K-marketit: osassa soi, osassa ei. Parasta on hiljaisuus ja rauha.
Joissakin S-marketeissa on ilmeisesti jokin vakiolista samoista kotimaisista, joka pyörii pitkin päivää alkaen aina alusta. Sisältäen esimerkiksi jotain Dingoa.
En ymmärrä minäkään. Aiemmin oli sivistyneita baareja jne. missä ei muzakki soinut, vaan ihmisten oletettiin keskustelevan keskenään, kuten vaikkapa Vanhan kuppila. Nykyään tällaisia ei paljon löydy, muuta kuin ruokaravintoloista.