Onnellinen on se, joka ei ole kokenut kiusaamista
Kiusaaminen pilaa itsetunnon, minäkuvan ja jopa koko loppuelämän. Niin.
Kommentit (6)
Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä. Hän voi parantaa kaikki haavat
Jep. Jos joku on hyvin masentunut kiusaamisen takia, eikä ole kykenevä töihin, niin minusta on täysin hyväksyttyä elää yhteiskunnan tuilla siinä kohtaa.
Minkä ikäinen olet ap?
minua kiusattiin päivittäin peruskoulussa 5 vuotta. Ilkuttiin, kampitettiin, naurettiin, jätettiin ulkopuolelle eikä minulle puhuttu mitään.
Olen 50 vuotias ja koen että elän nyt hyvää elämää. Kaikkea en toki saanut mitä monet muut, esim. perhe jäi perustamatta koska en nuorempana pystynyt edes ajattelemaan että kaltaiseni sosiaalisesti epäonnistunut yksilö voisi kyetä huolehtimaan lapsesta. Mutta nyt minulla on hyvä parisuhde, hyvä työ ja palkka, ystäviä sekä tärkeitä vapaa-ajan yhteisöjä harrastusten parissa.
Toipuminen kesti pitkään mutta koen että olen pärjännyt elämässä oikeastaan paremmin kuin moni helpommalla päässyt normo. Jos ei koskaan joudu ponnistelemaan vaikeuksista takaisin elämään niin antaa helpommin periksi ja ajautuu menemään elämässä siitä mistä aita on matalin.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja lempeyttä itsellesi <3 hyvä elämä on mahdollista!
Jeesuksen porukka just kiusaa myös. Hellarit vaparit.
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni kaikille sote-valiokunnan jäsenille
Osanottoni kaikille sote-alan ihmisille
Osanottoni kaikille sote-valiokunnan jäsenille