Mikä on Judas Priestin paras biisi?
Minusta ehdottomasti "painkiller" koska se on hienon kuuloista kun homo kiekuu korkeelta ja kovaa.
Kommentit (69)
Voikos Painkilleriä laulaa karaokessa missään päin Suomea? Siinä sais ääntä kunnolla avattua 😅
Vierailija kirjoitti:
jokaisen vassarihuligaanin lemppari on luonnollisesti breaking the law
Kappale oli kannanotto julkaisuajankohdan keskusteluun siitä pitäisikö homous poistaa rikoslaista
Viime aikoina oon kuunnellut Painkiller kappaletta ja ihan jäätävän kova on. Ei tule edes yhtään kappaletta mieleen mikä olisi tuota kovempi, joka lyö tajunnan taivaisiin.
Ette sitten laita mulle viestiä, että Stairway to Heaven Led Zeppeliniltä.
Vierailija kirjoitti:
Oma top-biisit lista sisältäisi 50 biisiä joita on mahdoton laittaa järjestykseen. Eri mielentiloissa toiset toimii parhaiten. Ihan 70-luvulta nykytuotantoon asti. Kaikkein varminta on laittaa levysoittimeen Unleashed In The East, se summaa 70-luvun hyvin ja kaikki biisit on timanttia. Joka levyllä, poislukien Ripperin aikaiset, on 2-10 timanttista biisiä. Valitse nyt sitten niistä. Painkiller on myös albumina täydellinen, siinä rytinällä Priest vaihtuu 80-luvulta metallin johtotähdeksi.
No joo, kova levy tuo painkiller. Oli huippu tykitystä Travisilta kesällä Tampereella, green manalishi ja perään painkiller
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina oon kuunnellut Painkiller kappaletta ja ihan jäätävän kova on. Ei tule edes yhtään kappaletta mieleen mikä olisi tuota kovempi, joka lyö tajunnan taivaisiin.
Mitäs mieltä olet sitten Hell Patrollista, joka on levyn seuraava kappale?
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä oo. 🤮😐🎶🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
Kaikki biisit humppaa.
😁
Unleashed In The East on aivan törkeen hyvä albumi, Priestiä parhaimmillaan kuten niin monella muullakin albumilla:))
Judas Priest ensi kesänä Rockfestillä Turussa 🤘
Judas Priest - Unleashed In The East [The Complete Concert: 45th Anniversary Edition]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hell patrol ole yhtä kova ku painkiller. Ei mikään judaksen biisi peittoa menoltaan painkilleriä. Siinä on niin paljon elementtejä ja kovaa menoa koko biisin ajan. Ei ehkä paras biisi, mutta tarttuvin.
Halfort oli kova äijä Tampereella. Harmi, että jätti sentinellin pois. Nyt tulossa kova kiertue 2025. Mun ykkönen Alice Cooper, joka jakaa kiertueen Judas Priestin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähellekään niin hullun kuuloinen kappale, kuin Painkiller. Tylsältä kappaleelta kuulostaa Painkillerin jälkeen. Ihan täydellisesti Painkiller ollaan rakennettu, että tykitys ei lakkaa millään hetkellä.
Whitesnaken Still of the Night oli pitkään tykityskappaleeni, mutta jäi se toiseksi kuultuani Painkillerin.
Mä oon nähnyt molemmat bändit livenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hell patrol ole yhtä kova ku painkiller. Ei mikään judaksen biisi peittoa menoltaan painkilleriä. Siinä on niin paljon elementtejä ja kovaa menoa koko biisin ajan. Ei ehkä paras biisi, mutta tarttuvin.
Samaa mieltä kanssasi, mutta jos joku esittää toiselle kysymyksen niin olisi hyvä laittaa "eri" tai joku nimimerkki perään, niin toiset eivät sekoittaisi eri kirjoittajia.
Itse en vaan pystynyt vastata tuolle kirjoittajalle aikaisemmin, kun nukutti pidemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi, mutta jos joku esittää toiselle kysymyksen niin olisi hyvä laittaa "eri" tai joku nimimerkki perään, niin toiset eivät sekoittaisi eri kirjoittajia.
Itse en vaa
Muistan seuraavalla kerralla, yleensä kuittaan.
vm-71
Oma suosikki on fuckinbloody asshole
Olin järkyttävän iso fani kunnes kuulin viime vuonna että laulaja on h0m0 joten nytten en voi kuunnella heitä enää eli ei ole parasta biisiä.
Hyviä biisejä on paljon, mutta positiivinen yllätys oli, että vielä viime vuonnakin julkaisivat yhden uuden timantin.
Crown of Horns on aivan järjettömän hieno biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokaisen vassarihuligaanin lemppari on luonnollisesti breaking the law
Kappale oli kannanotto julkaisuajankohdan keskusteluun siitä pitäisikö homous poistaa rikoslaista
Eipäs vaan kannanotto nuorison tyytymättömyyteen ja työttömyyteen.
Beyond The realms of death <3