Voiko mies käydä sokeroijalla?
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010888761.html
Kun näin tämän sokeroijan kuvan, niin ryhdyin miettimään, että voisi olla ihan kiinnostava kokemus..
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietenkin mutta moni tekijä ei suostu tekemään miehelle genitaalialueen sokerointia. Kainalot sun muut ok, genitaali pitää erikseen sopi
Sitä mietinkin. Tuossa jutussa ei mainita asiakkaiden sukupuolta. Olisin aika varma, että kun tuon näköinen nainen alkaisi sokeroimaan alapäätäni, niin minulla seisoisi juhlakunnossa alle minuutissa! Ovatko siis tottuneet tuollaiseen?
Aivan varmasti. Sen vuoksi ammattilaiset käyttävätkin suojamaskia kasvojen ja silmien peitteenä, kun jotkut miesasiakkaat ovat syöksähtäneet silmille . Heiltä he veloittavat likaisen työn lisän sekä biologisen vaaran aiheuttamat kustannukset.
Kiveksistä riuhtomaan karvoja irti.... Ei kiitos.
M55
Tyttären koulun vieressä olevan sokerointiliikkeem ikkunamainoksessa ainakin lukee "Myös miehet". Eli siellä sokerointeja saisi, mutta voiko tuosta päätellä, että joka paikassa ei miehiä kelpuuteta?
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, jos on sellainen "posliinipippe" vastassa, kun vaatteet alkavat vähentyä. Yök. Todellinen turn off.
Tykkäät munakarvoista suussasi kun otat poskeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, jos on sellainen "posliinipippe" vastassa, kun vaatteet alkavat vähentyä. Yök. Todellinen turn off.
En ota poskeen. Naislita ei koskaan irtoa munakarvoja, ps.
Räjähtäisin nauruun, jos miehellä olis riisuttuamme muhinoimaan sokeroidut kusivehkeet.
Miehellä ei toimisi mikään sen jälkeen. Sanoisin lisäksi tahallani vielä jotain muuta nasevaa. S-suhde olisi loppu. Oppis olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota poskeen. Naislita ei koskaan irtoa munakarvoja, ps.
Eli olet mättään nuolija? Sittenhän koko aihe ei sinua koske.
Aihe kuuluu samaan luokkaan, kuin shortsit juoksutrikoiden päällä eli naisellisuuden tuolla puolen. Ota vielä kaverit sinne mukaan tsemppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietenkin mutta moni tekijä ei suostu tekemään miehelle genitaalialueen sokerointia. Kainalot sun muut ok, genitaali pitää erikseen sopi
Sitä mietinkin. Tuossa jutussa ei mainita asiakkaiden sukupuolta. Olisin aika varma, että kun tuon näköinen nainen alkaisi sokeroimaan alapäätäni, niin minulla seisoisi juhlakunnossa alle minuutissa! Ovatko siis tottuneet tuollaiseen?
Ei varmasti seisoisi, sokerointi sattuu sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan taatusti seisoisi!
Synnyttämisestä pitäisit. Olet tosi mies.
Uuh lääh näin lehdessä naisen kuvan, hiihhii vahaisko se mun pallit, hähää lääh. En oo naista nähnyt alle metrin etäisyydeltä sen jälkeen kun viimeksi kävin äitiä tapaamassa, pimbestä nyt puhumattakaan. Sellaiseen oon viimeksi törmännyt -79 kun mun mamma mut vagineeroksestaan pihalle tussautti. Ei harmi vaan jäänyt muistikuvaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisit. Miehen pitää olla juuri niin karvainen kuin hän on.
Karvaiset miehet ovat puoliapinoita hyi ja yleensäkin käytös sen mukaista hyi.
Eikö naisten tarvitse sopia erikseen? Menet kainalokarvoja poistattamaan niin vetäisee pöksyt pois ensimmäisenä.