Poikaystävän epävarmuus
Heippa!
Mulla on ongelma suhteessani johon kaipaisin neuvoa. Ollaan oltu mun poikaystävän kanssa kohta vähän yli kaks vuotta.
Nää kaks vuotta mä oon ollu ihan tosi varma että hän on mun ihminen ja mulle se oikee.
Kun taas mun poikaystävä on ollut kaks vuotta vieläkin epävarma. Hän siis kyllä tykkää musta, mutta on epävarma ollut siitä että olenko mä hänen tyyppi ja hänelle oikea.
Kun oon kertonut hänelle miltä musta tuntuu esim. että hän tuntuu oikealle tms hän ei sano mitään takaisin.
Sitten kun oon kysynyt että tuntuuko hänestä samalta, niin hän sanoo ettei ajattele noin että kyllä hänen entinen kumppanikin on hänelle oikea ja että kyllä hän mun jälkeenkin voisi löytää oikean kumppanin, eli että ei usko että kokee samoin.
Ja siis tietty eihän se että mun kans tuntuis oikeelta,pois lue ettei ikinä voi enää löytää uutta jos ero tulis kyllähän mä sen tiedän tai että niitä oikeita on vaan yksi, mutta jos ei ees millään tasolla tunnu takaisin, että mä on oikea tyyppi tai että exäkin tuntuu vieläkin oikealta, niin onse vähän ikävä kun mä kuitenkin niin tunnen häntä kohtaan että just tässä suhteessa on tullut fiiliksiä mitä ei oo ennen ollut.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olet hänelle "one of many" eli et erotu mitenkään muista naisista. Eikä ilmeisesti eronnut eksäkään. Todennäköisesti ottanut sen naisen, joka kullakin hetkellä ollut saatavilla sen sijaan että miettisi tarkemmin kenet haluaa.
Tämä on se syy miksi en naisena enää tee aloitteita. Miehistä ainakin 50% ottaa kenet tahansa saatavilla olevan mutta sitten roikottavat löysässä hirressä kun sisimmässään uskovat ansaitsemansa parempaa. Se parempi vain ei ole kävellyt vastaan vielä.
Sinun toksiset kommenttisi heijastavat omia selvittämättömiä päänsisäisiä ongelmiasi ja traumojasi, yksi päivänselvä indikaatio on narsistidiagnoosien laukominen tuntemattomista ihmisistä ja toinen on sokea yleistys. Hakeudu terapiaan ja keskusteluavun piiriin.
Kyllä tuossa ajassa jo pitäis tietää.
Minulle ei riittäisi se, että olisin vain yksi nainen miehen elämän tontturivissä. Mun exällä oli vähän tuollainen ajatusmaailma, existä oli pusukuvia somessa ja sanoi että ne ovat hänen elämäänsä. Että nyt minä olen rakkaansa, mutta tulevasta ei tiedä. Kielsinkin miestä laittamasta meistä esille mitään yhteiskuvia, koska en halunnut olla tulevaisuudessa osa kuvakavalkadia naisena muiden joukossa.
Jos hän ei vain ole tottunut päätöstentekoon? Mitä päättämättömyys maksaa sinulle ja hänelle?
Eivät ihmiset kykene hankkimaan lapsia enään 25 vuoden yhdessäolon jälkeen biologisesti.
Kannattaa miettiä sitten kun täytät 15 vuotta.
Minä en ikinä sano enää kenestäkään, että juuri hän on se oikea. Kun on tarpeeksi negatiivisia juttuja kokenut pohjille, niin jo karisee ne oikea-ajatukset. En sano tätä oikea-termiä edes nykyisestäni, jonka kanssa olen ollut yhdessä yli kymmenen vuotta.
M42
Et ole poikaystävällesi Se Oikea, mutta vakipillu ja kotitöiden hoito kelpaa. Heti kun löytää paremman niin vaihdut samantien toiseen.
Minulla on neljä tyttöystävää enkä aio ikinä sitoutua
Terv Kovin-Kolli ylä-asteelta, huumehörhö nisti nuorena aikuisena ja insinööri aikuisena
Millä perusteella hän on sinulle oikea, kun kerran ei itse tunne niin? Ei voi olla oikea. Älä nyt vaan ala rakastaa ketään ehjäksi tai tekohengittää suhdetta, joka ei ole ikinä ollut elinvoimainen.
Lähde suhteesta. Muuten sattuu vielä paljon enemmän sitten kun hän yllättäen kohtaa naisen, joka on hänelle jotakin erityistä.
Joo oot oikeessa ja oonkin alkanut miettiä sitä että ehkä hänkään ei oo mulle oikea kumppani, koska jos olisi, hän ajattelis musta samoin ja meidän tunteet kohtais, vaikka ikinähän tunteet ei varmaan oo ihan 100% samat.
Mutta kyllä sen verran pitää olla samat ja samalla viivalla, että kummastakin tuntuu että on löytänyt oikeen tyypin ja että on varma suhteesta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Joo oot oikeessa ja oonkin alkanut miettiä sitä että ehkä hänkään ei oo mulle oikea kumppani, koska jos olisi, hän ajattelis musta samoin ja meidän tunteet kohtais, vaikka ikinähän tunteet ei varmaan oo ihan 100% samat.
Mutta kyllä sen verran pitää olla samat ja samalla viivalla, että kummastakin tuntuu että on löytänyt oikeen tyypin ja että on varma suhteesta.
AP
Kyllä. Ja tärkeää on myös se, että molemmat ovat motivoituneita RAKENTAMAAN hyvää ja pysyvää suhdetta, jos toinen osapuoli sellaista haluaa. Muuten on pian tilanne, että hän rakentaa ja rakastaa yksin ja toinen vain viihtyy siinä ja pahimmillaan heittelee kapuloita rattaisiin.
Ap
Oletko jo antanut poikaystävän nuuhkia takapuoltasi?
Odottaa varmasti innoissaan.
Tarkoitat 50 prossaa kelpuuttamistanne. Valintakysymys, nääs.