SPR:n leipäjonoissa käy jopa lapsia
ja ovat silmin nähden nälässä. Sosiaaliturvan leikkaukset vaikuttavat.
Mutta mites... kun se Orpo sitä lasten itsenäisyyspäiväjuhlaa isännöi, niin olikohan siellä yhtäkään sellaista lasta, joka tuli perheestä, jossa tätä nälkää nähdään?
Mites oli kouluissa lapset valittu!
Juhlassa otetut lehtikuvat näyttävät Orpon hymyilevän punaposkisena isäntänä.
"Kaik on hyvin!"
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ollut pitkään enkä ole koskaan käynyt leipäjonossa. Kysyn vaan että miksei 595 työttömyysrahasta saa ostettua kuukaudeksi ruokaa koska minä saan ainakin. Kymmenet tuhannet perheelliset saa tukia kelasta paljon enemmän kun minä mutta ruokaa niillä ei rahat riitä. Pitääkö asua keskustan luxus asunnossa ja maksaa vuokraa tonni kuukaudessa.
Pitääkö keskustan luxus asunnon vuokraajan veloittaa niin kovaa hintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän vanhemmat?
Niin, ehkä lapset tietävät näistä jonoista, ja osaavat itsekin mennä sinne.
Se on hyvä että mukulat käy hakemassa safkat niin vanhemmat voivat keskittyä pirkkakaljan kittaamiseen.
Hei, kakara,
Sinä et tiedä ihmisten elämästä mitään, joten voitko olla hiljaa ja lopettaa tuollaisten idioottimaisuuksien kirjoittamisen.
Sullehan spurguja ovat kaikki, jotka eivät kulje merkkivaatteissa ja bling blingissä.
tiiätkö, jopa lääkärit voivat kulke sun silmiin ryysyiltä vaikuttavissa vaatteissa.
Jotkut sanovat, että vaatteilla koreilevat rumat, mut taitaa olla ennemminkin niin että vaatteilla ja tavaroilla koreilevat tyhmät
Persuilla on nyt kova hätä kun on kustu omaa äänestäjäkuntaa silmään... Retribution is coming...
Vierailija kirjoitti:
Lasun paikka jos vanhemmat eivät saa pidettyä lapsistaan huolta.
Älä huoli kokkari, sote-leikkaukset koskevat myös lastensuojelua. Kun eivät sosiologit eivät etsiydy alalle, joutuvat palkkaamaan inkompetentteja sosionomeja. Ennenpitkää toiminta ruuhkautuu ja kriisiytyy ja apparaatti hukkuu resurssinpuutteeseen kuten moni muu instituutio oikeiston Suomessa. Huostaanotolla ei lapsiköyhyyden kaltaista ongelmaa ratkaista. Resurssit eivät yksinkertaisesti riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ollut pitkään enkä ole koskaan käynyt leipäjonossa. Kysyn vaan että miksei 595 työttömyysrahasta saa ostettua kuukaudeksi ruokaa koska minä saan ainakin. Kymmenet tuhannet perheelliset saa tukia kelasta paljon enemmän kun minä mutta ruokaa niillä ei rahat riitä. Pitääkö asua keskustan luxus asunnossa ja maksaa vuokraa tonni kuukaudessa.
Keskusta ja luxus mainittu. Porvaritrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasun paikka jos vanhemmat eivät saa pidettyä lapsistaan huolta.
Jos lapsi menee sinne leipäjonoon, ei se välttämättä tarkoita, ettei vanhempi pidä hänestä huolta.
Lapsi vain yrittää saada jotain syötävää, ehkä enemmän kuin mitä kotona on tarjolla. Se vähä mitä kotona on, ei riitä...Se on lasun paikka, kun sinä kirjoittelet tänne!
Hei, kakara, se on vanhempien tehtävä hankkia sitä ruokaa. Jos et kykene mukuloitasi ruokkimaan niin hae edes ne ruokapaketit sieltä jonosta itse.
lapset ovat jotkut oppineet käymään salaa siellä,joku näläänsä,mutta myös muutenkin vaikka olisi kotonakin ruokaa. mutta kyllä moni lapsi lähtee kouluunkin ilman aamupalaa, viikonloppuisin ei ruokaa. maanantaina ovat keittolassa han nälissään.
Käy myös monitaituri partaveikkoja. Sekä It-markkuja ja Glitterkynsi Marjoja.