Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholismi

Vierailija
09.12.2024 |

Miksi poistoon jos kirjoittaa alkoholismista.

Vakava sairaus monella.

Heitä tulee hoitaa niinkuin muitakin sairaita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ajattelee että itse aiheutettu sairaus ei ole sama asia kuin sellainen sairaus joka on tullut varotoimista huolimatta. Kukaan ei sairastu alkoholismiin ellei itse altistu alkoholille.

Vierailija
2/6 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juon jos tarjoat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ajattelee että itse aiheutettu sairaus ei ole sama asia kuin sellainen sairaus joka on tullut varotoimista huolimatta. Kukaan ei sairastu alkoholismiin ellei itse altistu alkoholille.

Nämä samat tyypit eivät näe kuitenkaan mitään ongelmaa syödä itsensä sairaaksi ja heitä kuuluu tietenkin hoitaa vaikka itse ovat sairautensa aiheuttaneet.

Vierailija
4/6 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholismi olisi sairaus niin miten siitä voisi "parantua" itse päättämällä? Oikeasta sairaudesta ei todellakaan voi.

Vierailija
5/6 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä samat tyypit eivät näe kuitenkaan mitään ongelmaa syödä itsensä sairaaksi ja heitä kuuluu tietenkin hoitaa vaikka itse ovat sairautensa aiheuttaneet.

Ai onko heillekin katkopaikkoja, joihin menevät laihduttamaan? Ikinä kuullutkaan. Vai väitätkö ettei alkoholisti saa hoitoa terveyskeskuksessa?

Vierailija
6/6 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä mielessä alkoholismissa ei ole mitään pahaa. Sehän on laillista niin sitä saa juoda niin paljon kuin haluaa. 

Vois oikeastaan alkaa ryyppäämään lopullisesti. Aivan tyhmää olla selvinpäin. Siitä saa vain ahdistusta ja muitakin murheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan