Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muutti kaupunkiini ja vain valittaa

Vierailija
09.12.2024 |

Ensin mies muutti exänsä kaupunkiin, ja viihtyi siellä ihan hyvin. Olen itsekin asunut siellä, ihan okei kaikin puolin. 

Kun suhde vakiintui ja yhteenmuutto alkoi olla ajankohtaista, olisi mies halunnut minun muuttavan paikkakunnalleen ja vielä käytännössä hänen exän+lasten naapuriin. Törmäsin heihin sattumalta jo turhan usein siellä ja vaikka välimme ovat täysin asialliset se tuntui aika kiusalliselta.

Mies minun työtilanteen takia lopulta muutti kaupunkiini ja on nyt vuoden asunut täällä. Vaan täälläpä ilmeisesti kaikki on huonompaa -työllisyystilanne on parempi, mutta miehen MIELESTÄ se on huonompi. Julkinen liikenne on huonompaa. Liikenne on yleisesti huonompaa. Maisemat ovat huonot, kaikki on rumempaa. Jopa sairaalan penkit ovat kovempia. 

En tiedä. En painostanut miestä, mutta huomasin hänen kyllä pitkin hampain muuttavan. Ja meillä tosiaan ei ole pitkä välimatka ollut, eli ei pitäisi olla siitä kiinni. En jaksa viikoittaista, välillä päivittäistä valitusta. Tää kuulostaa sellaiselta lapselliselta Meidän iskällä on isompi telkkari!! jutulta

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei auta kun lähettää vänisijä takaisin kaupunkiin missä hän viihtyy. 

Vierailija
2/2 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis mun piti siitä kirjoittaa, että vaivaakohan todellisuudessa nyt se, että asuu ihan vähän kauempana kuin exän naapurissa? Lasten tapaamisten määrä on täysin sama yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi