Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ketuttaa kuusivuotias heti aamusta :(

Vierailija
24.02.2007 |

Saamari että raivostuttaa kun kaveri herää kuuden jälkeen, herättää äitinsä ja veljensä. Sitten kiusaa pikkuveljeään koko ajan härnäämällä ja tönimällä. Haluaa leikkiä mutta kun sanon että kuudelta ei leikitä kovaäänisiä leikkejä (naapurit ja isä nukkuu) niin silti tömistää ja mekastaa.

Yritin puhua rauhallisesti että ymmärtäisi miksi aikaisin aamulla ei voi mölistä mutta ei ymmärrä. Sanoin että voi katsoa vaikka kirjaa, niin joo hyvä idea muttei sitä kuitenkaan tee, vaan marisee.

Puran nyt kiukkuani täällä. OIkeesti veetuttaa sairaasti ja kypsyttää kun lapset ovat ääliöitä!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se, että aina mut nähdessään ne pyytää ruokaa. Niillä ei ole koskaan mitään muuta sanottavaa mulle. Äiti on vaan ruoka ja vaateautomaatti.

Vierailija
2/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ekaluokkalainen nukkuu pimeässä huoneessa jopa klo 9 saakka, aikaisemmin hän heräsi aamuisin klo 6 jälkeen leikkimään ja tinkimään piirrettyjä tv:stä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus kun meillä oli samaa ongelmaa, annoin lapsille pika-aamupalan ja istutin lauantaikarkkien kanssa katsomaan videota... Saa muu perhe nukkua, ja aamuvirkuilla on silti kivaa tekemistä.

Nyt meillä nukutaan viikonloppuisin jo seitsemään. :)

Vierailija
4/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkkopimeessä huoneessa. Olen sanonut että pitää leikkiä hiljaa omassa huoneessa, mutta useimmiten alkaa joku kolina ja möly tai menevät keittiöön koluamaan kaappeja... Tai tulevat mun ja vauvan viereen pomppimaan.. Voi että voi aamut olla joskus (=joka aamu) hirveitä. Että heti kun näkee lapsensa niin tulee pahalle tuulelle....

Meillä ei koskaan lapset nuku yli 6.30..... Menevät kyllä illalla ajoissa nukkumaan, että se ihan kiva, mutta 10 tunnin unien jälkeen heräävät AINA.

Vierailija
5/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee alas katsomaan televisiota ja odottamaan, että lastenohjelmat alkaisi.

Vierailija
6/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi toista =)

Vierailija
7/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä pakottanut nukkumaan jos on joskus yrittänytkään herätä 6 :O ei stna!! meillä nukutaan ysiin ne jotka herää aiemmin pitävät naamansa ummessa.

Vierailija
8/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 6 oli jo luksusta 7 olisi ollut mahdottomuus. Nyt kun lapset on vanhempia niin heräävät siinä 5.30-6.30.

8

Vierailija
9/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä on se että lapset nukkuu arkena seitsemään, jopa kahdeksaan mut sit viikonloppuna nousee ennen aurinkoa.

Kaveri oli ekat pari tuntia tosi kärttynen, nyt jo pirteämpi.

Noh, äiti on vaan vähän väsynyt, sehän siinä se tylsin puoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi