Kuinka monta maalattua taulua on ripustettuina kotisi seinillä?
Minulla on seinillä 30 taulua. Ovat ryhmiteltyinä maisema-, henkilökuva- ja esittävän taiteen ryhmiin.
Lisääkin tauluja mahtuisi.
Kommentit (49)
Ei yhtään. Sen verran laiska pyyhkimään pölyjä että kotini on melko pelkistetty ja helposti siivottava.
Ei yhtään. Asun vuokralla enkä uskalla kiinnittää seiniin mitään. Maalaan kylläkin itse tauluja.
Ei yhtään. Rahat ei riitä sellaiseen mitä haluaisin, en tykkää pienistä tauluista. Yksi iso maalatun näköinen taulu on, jotain teollista tuotantoa siis. Voisin ostaa mielelläni vaikka joltain opiskelijalta mieleisen, mutta ei ole kontakteja enkä ole muistanut ajatella asiaa viime aikoina, 2000 euroa voisin maksaa.
Maailmassa on paljon maalauksia joita ei pitäisi ikinä ripustaa kuin pimeään kellariin.
Kolme öljyväreillä. Muilla tekniikoilla kaksi lisää. Ja kaksiossa asun.
Ei yhtään. Mulla on suosikkitauluistani julisteita, sillä ei ihan rahkeet riitä pistää miljoonia yhteen sisustusesineeseen saati alkaa ryöstelemään erilaisia kansallisgallerioita.
Vierailija kirjoitti:
Vau! Minulla ei ole yhtään, mutta olisi hienoa, kun olisi.
Ja minulla ei ole yhtään .... eikä tule. Minulla on jotain muutakin tekemistä kun tuijotella maisematauluja tai minulle tuntemattoman naamaa seinältäni. Toinen juttu on etten ole tuon alan siivooja joka kulkee pölyhuiskan kanssa huushollissa.
Ei yhtään. Julisteita, maalia, seinätarroja, valoja ja peilejä löytyy. En ole nähnyt missään kohtuuhinnalla taulua josta pitäisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Julisteita, maalia, seinätarroja, valoja ja peilejä löytyy. En ole nähnyt missään kohtuuhinnalla taulua josta pitäisin.
No sitte et oo ettinytkään. Meinaan tori päivittäin täynnä tauluja muutaman kympin hintaluokassa
3 maalattua taulua on kaapin päällä odottamassa ripustamista. Yhtään ei ole vielä seinillä.
Hauska ja mielenkiintoinen kysymys, joka muuttui käytännössä heti elintasokeskusteluksi.
Kiva asua "sini-valko-venäjällä"
Kaksi kopiota maalauksista ja kaksi omaa tuotosta.
Kierrätyskeskuksesta saa vitosella
Maalattuja on neljä. Lisäksi jonkin verran grafiikkaa, mutta löytyy myös ihan kehystettyjä julisteita muutama kappale.
Viisi. Yksi kirpputorilta ostettu, kaksi veljeni maalaamaa ja kaksi edesmenneeltä mummolta lahjaksi saatua.
Vau! Minulla ei ole yhtään, mutta olisi hienoa, kun olisi.