Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaimolle joululahjaksi?

Vierailija
09.12.2024 |

Asiallisia vastauksia kiitos. Oma pää lyö nyt täysin tyhjää eikä ideoita ole. Ikä 46 v.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet talvirenkaat tai vaikka kelkka puku.

Vierailija
22/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään siivousjuttuja ainakaan. Vaikka nainen useemmin siivoaa kotia perinteisesti kuin mies, niin ei se tarkoita että tykkää siitä hommasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imuri on varma valinta.

Meillä vaimo hoitaa imuhommat.

Meillä mies hoitaa imuroinnin.

Vierailija
24/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette Venetsian karnevaaleille helmikuussa tai pääsiäisenä Puolaan. Kolmas vaihtoehto on sikakallis kultainen ranneketju. Neljäs on Mega Starilla Tallinnaan ja Peppersäkkiin syömään. Viides on Ralph Laurenin kaulaliina ja parfyymi.

Vierailija
25/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä kahdenkeskeistä aikaa ja hierontaa siihen 😊

minä ainakin toivoisin

Vierailija
26/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat osoittaa, että olet todella miettinyt hänen toivettaan, niin osta joku henkilökohtainen juttu- missään nimessä et osta mitään kodin konetta tai kotitöihin viittaavaa juttua.

Kylpylälahjakortti vaikkapa teille kahdelle hemmotteluilla ja lisäksi hänen lempisuklaata sekä lempiviiniä.

Tai suklaat ja viinit hänen lempikauppansa lahjakortin kera?

Onko joku kauppa minkä ikkunoita vaimosi on ihastellut mutta ei ole raskinut käydä ostoksilla sisällä?

Itse toivon erästä laadukasta nahkalaukkua, mohair villapaitaa tai kasvohoito+ pedikyyri lahjakorttia salaa lahjaksi. Kaikkea en uskalla toivoa ikinä. Ajatus on tärkein ja ehkä ostan nuo itse jossain vaiheessa

Vierailija
27/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy vaimolta, mitä hän toivoo? Minä en ainakaan pidä yllätyslahjoista, koska makuni on tarkka ja kysymättä menee yleensä pieleen. 

Vierailija
28/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat osoittaa, että olet todella miettinyt hänen toivettaan, niin osta joku henkilökohtainen juttu- missään nimessä et osta mitään kodin konetta tai kotitöihin viittaavaa juttua.

Kylpylälahjakortti vaikkapa teille kahdelle hemmotteluilla ja lisäksi hänen lempisuklaata sekä lempiviiniä.

Onko joku kauppa minkä ikkunoita vaimosi on ihastellut mutta ei ole raskinut käydä ostoksilla sisällä?

Itse toivon erästä laadukasta nahkalaukkua, mohair villapaitaa tai kasvohoito+ pedikyyri lahjakorttia salaa lahjaksi. Kaikkea en uskalla toivoa ikinä. Ajatus on tärkein ja ehkä ostan nuo itse jossain vaiheessa

Ei mitään kylpyläreissuja. Yök!

Vierailija
29/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreiän valkaisu ja römpöttimen kiristys. 

Vierailija
30/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku ja 69

Vierailija
31/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staycation. Joku kiva hotelli ja illallinen hyvässä ravintolassa. Sinä ja vaimo kahdestaan. 

Vierailija
32/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kylpyläreissuja. Yök!

Kyllä nekin käy, mutta keväällä Italian kuumille lähteille ja fango päälle. On luksusta!

Vierailija
33/33 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä vaimolta, mitä hän toivoo. Osuu parhaiten oikea lahja. Yksi voi haluta jonkin puutyökoneen, kun toinen haluaa jotain hemmotteluhoitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan