Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos palaisit aikakoneella siihen aikaan kun olit 20v

Vierailija
09.12.2024 |

Mitä tekisit? Ja voisit tehdä valintoja. Missä asuisit.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikakoneskenaariossa katsoisin ennen koneeseen hyppäämistä osakekurssien lähihistoriaa. Kun olisi tiedossa mitkä tulee nousemaan eniten ja missä aikataulussa (ja olemassa silloin kun olin 20v), niin tekisin hanttihommia jonkun vuoden ja lokoilisin loppuelämän rikkaana harrastaen mitä huvittaa. Aina silloin tällöin nuorempaan edustusvaimoon vaihtaen, mutta vain siinä tapauksessa, ettei rakkauden siunaus/kirous osuisi kohdalle.

Toki tuon lisäksi toimisin joidenkin ihmisten kanssa eri tavalla kuin olen tehnyt.

Vierailija
22/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostasin 10.000 Bitcoinia

Mitä niillä tekisit? Moista valuuttaa kun ei kaupassa maksuvälineenä hyväksytä.

Tiedätkö kuinka paljon yhden kolikon arvo on tänään? Jos olisi ostanut yhden kolikon eurolla on sen arvo nyt noin 90000 euroa. 

Oma vastaus olisi, että ostaisin satasella bitcoineja, ja opiskelisin eri alaa, kuin mitä opiskelin aikoinaan. En ostaisi hometaloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi niin huolissani neitsyydestäni tai puuttuvasta poikaystävästä.

Eiku nyt keksinkin. Etsisin yhden ikuisen ihastuksen yliopistolta ja nappaisin hänet, ennen kuin myöhempi vaimonsa ehtii rengastamaan. Tosin en kyllä tiedä millainen hän on ollut parikymppisenä, kelpaisikohan mulle, sillä oltiin jo yli kolmekymppisiä kun tutustuttiin. 

Vierailija
24/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaisin vanhempani pesäpallomailalla.

Vierailija
25/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin sitä juoksuharrastusta josta piti tulla mulle ihan urheilu-ura kaikkine MM- ja Olympiakilpailuineen. Huonot valinnat laittoi pisteen sille uralle.

Vierailija
26/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisin rakastamaan itseäni, jättäisin miessekoilut sekoilematta, pitäisin välivuoden ja menisin seurakuntaan.

Valitsisin mahdollisesti myös täysin toisen opintosuunnan. 

Vierailija
27/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin 20 vuotiaana ulkomaille ja olen vieläkin samalla reissulla.

Tekisin varmasti ihan saman jutun.

Vierailija
28/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin isoa etäisyyttä muutamiin sukulaisiin. Muut valinnat ovat olleet onnistuneita.

Vierailija
29/29 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli silloin pieni vauva, joten ei siinä kohtaa juuri mitään voisi tehdä toisin.

Mulla myös. Mutta olen kyllä tyytyväinen perheeseeni enkä ole kokenut, että olisin jäänyt mistään paitsi. Jos voisin tehdä jotain toisin, hakeutuisin eri alalle yliopistoon. Harkitsin pääaineen vaihtoa tuolloin, mutten saanut aikaiseksi. 

Lisäksi aloittaisin asuntosäästämisen aiemmin, jottei korkojen nousu osuisi niin ärsyttävästi aikaan, kun sitä lainaa on vielä paljon jäljellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän