Ostin kalliin verkkokurssin ja en ole tyytyväinen sen sisältöön
Aihe on minua kiinnostava ja odotin verkkokurssilta tosi paljon, mutta se ei ollut lähellekään sellainen mitä kuvauksessa luki. Harmittaa. Noissa verkkokursseissa kun ei edes ole palautusoikeutta.
Kommentit (9)
Voit valittaa sinne mistä ostit kurssin tai kuluttajanriitalautakuntaan.
Onko tämä joku asiakaspalautekanava?
Joku Maria Nordinin ananaksenheiluttelukurssiko?
Vierailija kirjoitti:
Joku Maria Nordinin ananaksenheiluttelukurssiko?
Ai harmi, sellaista en kyllä ole nähnyt, se voisikin olla sit seuraava ostos 😃 ap
Teet tietenkin reklamaation, missä kerrot yksityiskohtaisesti mikä kaikki jäi luvatusta puuttumaan. Sitten esität korvausvaatimuksen, ehkä 50 % maksamastasi hinnasta, ja laitat tilinumerosi viestiin. Viestin tulee olla asiallinen ja kieliopillisesti hyvin kirjoitettu. Lupaan että toimii ainakin yhtä hyvin kuin mammapalstalla valitus.
Kävin verkkokurssin joskus -70 luvulla. Ihan ok tienesti oli pauloittaa verkkoja, parikymppiä/verkko taisi olla taksa. Ihan hyvin kumminkin koululaiselle.
Olen ostanut laadukkaita verkkokursseja, pääsääntöisesti amerikkalaisten yliopistojen alustoilta. Myös kolmelta europpalaiselta yliopistolta olen verkkokurssit ostanut, toki nekin amerikkalaisella alustalla. Osa on aika kalliitakin, mutta yleensä hinta seuraa laatua. Oli kurssi hyvä tai heikompi, kannattaa se kuitenkin käydä ja täydentää osaamistaan netistä löytyvällä "ilmaisella" materiaalilla.
Se on kuule ihan oma vika jos ostat jonkun nannakaralahden tai karitykän kurssin "Enemmän protskua, kasvata lihasta ja piere" -kurssin. Oikeasti netti täynnä oikeaa tietoa ja joku haksahtaa näihin nolla-arvon kursseihin.
Paras tapa rikastua on pitää maksullisia verkkokursseja pölvästeille.