Häiritseekö sinua, jos ihminen asuu yksin omakotitalossa?
Meillä töissä minulta kysytään usein, "mitä sä teet siellä?" Mitä siihen kuuluu vastata?
Kommentit (27)
Miksi häiritsisi? Kullakin on sellainen koti kun on.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ehkä hälytyskelloja voi virittää tai jonkun hätäsysteemin.
Ei niistä ole mitään hyötyä syrjäseudulla, jos tarkoitat verisure ym
Vuokralla asuva sukulaiseni totesi että "varmaan aika kallista asua ok-talossa". Kyseessä velaton talo omalla tontilla. Meni hiljaiseksi kun selvisi, että se maksaa 38-neliön luukusta enemmän kuin minä maksan 185-neliön talostani.
Asun vuokralla vanhassa omakotitalossa yksin. Olen 68v. nainen. Talo sijaitsee haja-asutusalueella. Ihanaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei häritse. - Enemmän häiritsee ja saa kokemaan myötähäpeeä se, kuinka joku tai jotkut haluavat pitää esimerkiksi tällä palstalla kaikkia vuokralla auvia (myös omakotitalossa voi asua vuokralla) luusereina ja varattomia reppanoina. Tai kuinka heistä kukaan, joka haluaa pitää itseään vakavasti otettavana ja rehellisenä ja luoettuna ei ikinä asu vuokralla.
Toiseksi kummastelen heitä, joillekin esimerkiksi omakotiasuminne edustaa jotain yli maallista ja kaikki muut, kuten kerros tai rivitalossa asumien on säälittävää ja luusereiden hommaa, Tai sellaisren jotka eivät ole päässeet paratiisiin, jota heille edustaa omakotitalossa asuminen.
Sinkkumies
No nyt meni kaikki kohdilleen. Näin se on. Lopeta kummastelu ja hanki perhe ja ihan oma asunto. Ihmiset lopettavat pitämästä sua ihan luuserina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häritse. - Enemmän häiritsee ja saa kokemaan myötähäpeeä se, kuinka joku tai jotkut haluavat pitää esimerkiksi tällä palstalla kaikkia vuokralla auvia (myös omakotitalossa voi asua vuokralla) luusereina ja varattomia reppanoina. Tai kuinka heistä kukaan, joka haluaa pitää itseään vakavasti otettavana ja rehellisenä ja luoettuna ei ikinä asu vuokralla.
Toiseksi kummastelen heitä, joillekin esimerkiksi omakotiasuminne edustaa jotain yli maallista ja kaikki muut, kuten kerros tai rivitalossa asumien on säälittävää ja luusereiden hommaa, Tai sellaisren jotka eivät ole päässeet paratiisiin, jota heille edustaa omakotitalossa asuminen.
Sinkkumies
No nyt meni kaikki kohdilleen. Näin se on. Lopeta kummastelu ja hanki perhe ja ihan oma asunto. Ihmiset lopettavat pitämästä sua
Mä olen köyhä ja työtön. Asun omassa talossa omalla tontilla sekä oma kaivo. Kyllä tämä on halvin asumismuoto. Mielestäni köyhien kannattaisi hankkia samanlainen mökki. Eihän tässä mene kuin puita lämmitykseen ja varalla ilmalämpöpumppu. Kiinteistövero, vakuutukset kerran vuodessa.
Tiheään asutut omakotitaloaluuet ei ole kyllä mitään rauhallista elämää.