Automies Al-Assad. Diktaattorilla melkoinen autokokoelma.
Kyllä vaan diktaattorilla on millä mällätä. Autotalli kuin autokaupauttä täynnä lukusautoja ja ferrareitakin rivissä. Ei millään nissan sunnylla ajellut 😅
Kommentit (72)
Partaäijät ottivat nyt käyttöönsä diktaattorin luksusautot...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän putte anna assadille merssun lohdutukseksi.
Ettei putte tyrkkää ikkunasta kun ei ole mitään hyötyä enää. Kai se vei rahaa mukanaan.
AL-Assad on ferrari mies henkeen ja vereen.
F1 ja WRC-Rally on aina livenä.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista se on Suomessakin. Moni suhteellisen köyhä mies ostaa kuitenkin arvokkaan auton.
Mutta omilla (pankin) rahoilla. Diktatuureissa valtiojohto kähveltää kansan rahat luxukseensa.
Aikoinaan presidentti Niinistön itaruus oli eduskunnan vahtimestareiden naureskelun kohde, valtiovarainministerikaudellaan. Äijällä olisi ollut varaa vaikka mihin kärryyn tahansa, mutta ajeli osan virka-ajonöistaan vanhalla kasarin alun 316-bemulla, kun olisi voinut soittaa taksin tai jopa virka-autonkin hakemaan. Siksi että halunnut tuhlata valtion varoja virallisempaan kyytiin ja saihan siitä jonkinlaiset kilometrikorvauksetkin omaan taskuun - tällöinkin halvempaa valtiolle.
Vallanpitäjille kertyy maallista hyvää siellä ja täälläkin. Siksi sitä niin kovasti tavoitellaan.
Eiköhän Assad vielä palaa lähivuosina. Ostetaan sitten uutta kulkupeliä taas alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä joutuu ladalla ajella 😞
Lada nivassa kytkin takkuaa ja joka ovesta vetää niin, että suhina käy. Ei ole helppoa olla ex-diktaattori Venäjällä "turvassa" 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei putte tyrkkää ikkunasta kun ei ole mitään hyötyä enää. Kai se vei rahaa mukanaan.
Ei diktaattorit toisiaan tapa. Joskus voi tulla tilanne, että itse joutuu pakomatkalle niin silloin ois kiva päästä toisen sohvalle.
Nyt on hyvä tilaisuus Putinilla myydä hyviä venäläisiä kiesejä Assadille.
emme ole tehneet perinnönjakoa, meitä on 3 sisarusta ja isämme kuoli n 3 vuotta sitten jo. Omistamme yhdessä mökin ja rivarin (122), jossa minä olen perikunnalle vuokralla ja saan vielä toistaiseksi asuntotukea (175e), vastike on 425 e.
Jos teemme perintöjaon, meneekö sitten ulosotossa olevan veljeni takia kaikki pakkomyyntiin? nythän ei kukaan omista mitään itse, siskollani on ainoalla hyvät tulot, itse olen työtön ja veljeni eläkkeellä jo. Lähinnä tässä jaossa minäö ja veljeni menetettäisiin kaikki omaisuus, veljen osuus menisi velkoihin ja minä joutuisin ulos asunnostamme. Mökistä ei ole tietoa lunastaisiko siskoni sen vai myytäskö sekin., Minun puolesta olisi ok jos kaikki sitten myydään kerralla, niin saan rahaa ja voin muuttaa vaikka Espanjaan.
empä tiedä saanko enää ensi vuonna edes asuntotukea kun sekin muuttuu eli 2025
ei mullakaan ole varaa pian asua tässä perintökunan asunnossa, jos en saakaan enää 2025 asuntotukea
Vierailija kirjoitti:
Kenen haltuun ne mahtavat päätyä.
Ei kenenkään apinat vetää paskaksi.
Moskovassa saa hulppeat menopelit alleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assadi koittaa tarjota Tavjan myöntämää kunniamerkkiä, niin Putte sanoo "vie vi*t*un se! mulla on jo tuollainen pas*a!".
Vierailija kirjoitti:
emme ole tehneet perinnönjakoa, meitä on 3 sisarusta ja isämme kuoli n 3 vuotta sitten jo. Omistamme yhdessä mökin ja rivarin (122), jossa minä olen perikunnalle vuokralla ja saan vielä toistaiseksi asuntotukea (175e), vastike on 425 e.
Jos teemme perintöjaon, meneekö sitten ulosotossa olevan veljeni takia kaikki pakkomyyntiin? nythän ei kukaan omista mitään itse, siskollani on ainoalla hyvät tulot, itse olen työtön ja veljeni eläkkeellä jo. Lähinnä tässä jaossa minäö ja veljeni menetettäisiin kaikki omaisuus, veljen osuus menisi velkoihin ja minä joutuisin ulos asunnostamme. Mökistä ei ole tietoa lunastaisiko siskoni sen vai myytäskö sekin., Minun puolesta olisi ok jos kaikki sitten myydään kerralla, niin saan rahaa ja voin muuttaa vaikka Espanjaan.
empä tiedä saanko enää ensi vuonna edes asuntotukea kun sekin muuttuu eli 2025
ei mullakaan ole varaa pian asua tässä perintökunan asunno
Mikä vika siinä on että saa veljesi velkoja lyhennettyä sillä perintöosuudellaan? Voihan myös kieltäytyä perinnöstä siskosi hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
korkean älyn muslimit tietty rikkoo ikkunat ja mukiloi pellit
Ei ollu halal- Ferrari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu halal- Ferrari?
Pitää varmaan laskea öljyt ensin ja vasta sitten katkaista virrat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne just polttaneet jonkun Assadin asunnonkin.
Sääli hyvä autoja.
Joutuessaan apinoiden käsiin, ne leikkaavat katon irti, asentavan konekiväärin takapenkille ja lähtevät ajamaan pillurallia (räiskäämään kristittyjä) kaupunkien kaduille.
parasta käyttöä Ferrarille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä joutuu ladalla ajella 😞
Venäjän kuoppaisilla teillä hajoaa suunnilleen kaikki autot ja osia taitaa saada vain vanhoihin ladoihin.
Oli eiköhän romut ole poltettu.