Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miten ilmaisen toiselle että haluan seurustella hänen kanssaan?!? (olen siis mies)

Vierailija
09.12.2024 |

Tapaan yhden hiukan vanhemman naisen lounaan merkeissä jo kolmatta kertaa. Hän on kertonut pitävänsä minusta mutta en ole seurustellut ennen enkä tiedä miten etenen jutun kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pyytää illalliselle, leffaan tai ravintolaan. Sen mukaan sitten jatkot. Jos ei pääse niin ei halua ja voit suunnata seuraavaan.

Vierailija
22/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glögit minun luona viikonloppuna.Mikä päivä sopisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisella puumapaita päällä.

Vierailija
24/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano lounaalla, että sulla on kuumat treffit tiedossa illalla.

Jos hän ilahtuu ja alkaa kyselemään lisää, hän ei ole sinusta kiinnostunut.

Jos hän pahastuu, voit sanoa että "sun kanssa, huone on jo varattu. Aamulla keitän hu0ralle puuroa".

Vierailija
25/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellistät sen vessan lattialle. Väkisin vaikka.

Vierailija
26/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaaks oleen? Laitetaan hynttyyt yhteen, ja silleen..

Vierailija
27/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mukava käydä sun kanssa syömässä, vähän liiankin mukava. Etten nyt vain hakis  sydänsuruja itselleni........sitten odotat miten hän reagoi. Ja siitä vain jatkat juttua Tilanne menee omalla painollaan. 

Näet ilahtuuko, hämmentyykö..silloin on itsekin kiinnostunut.

Jos ärtyy tai ei kiinnitä mitään huomiota, niin ei halua romanssia.

Kyllä se siitä.

Vierailija
28/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hätiköi!

Pyydä nainen ulos jonnekin muualle kuin syömään. Esim. keilaamaan, leffaan, kävelylle, laskettelemaan.

Tutustu vaikka kaverina jonkun aikaa. Kyllä ne tunteet siitä syvenee naisellakin, jos on syvetäkseen.

ÄLÄ pyydä 3 tapaamisen jälkeen, että alatte seurustella. Lähinnä säikäyttäisi - ainakin mut.

Eli tutustu, tutustu ja tutustu.

Sit kun ootte nähnyt enemmän, niin järjestä vaikka naiselle illallinen kotonasi + katsokaa joku yhdessä valittu leffa.

Tuossa käy vain helposti niin että itse pitäisi sitoutua naiseen mutta nainen ei sitoudu mihinkään. Sitten tulee hirveät syytökset pettämisestä jo siitä että juttelee jollekin toiselle naiselle mutta neiti A:n mielestä on OK hankkiutua samaan aikaan raskaaksi ukkomiehelle.

Vierailija
29/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä yhtään mutta teinit kysyy että saanko seurata sua instassa. Sitten lähetetään kuva katosta. En tiedä miksi.

Vierailija
30/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan kysy tuollaisia jos olet kolme kertaa opiskelu/työympäristössä lounastanut jonku kanssa. Musta tuo ei ole hirveän kaukana siitä että käy työkaverin kanssa lounaalla. Ehdotat ensin jotain työympäristön ulkopuolista tekemistä ja katsot kiinnostuuko. Jos kiinnostuu niin sekään ei vielä satavarmasti tarkoita mitään.

Vierailija
31/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen hakee fuksista joko kaveria tai panoa. Koska tilanne ei vielä ole edennyt ilmeisesti mihinkään, kaverimeiningiltä kuulostaa.

Vierailija
32/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakko nää mua?

Vierailija
33/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en noita kaikenlaisia kikkoja ja teeskentelyä osaa, inhoan yli kaiken muutenkin teennäisyyttä ja sitä ettei asiaansa sanota suoraan.

Minä voisin kysyä suoraan kun on suorapuheinen mies olen, olisitko sinä mun tuleva kulta ja minä sun tuleva kulta.

Vierailija
34/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kuten neuvottiin olemaan tekemättä ja kerroin ajatuksistani yliopiston sähköpostilla. Nyt tuli vastaus että hänellä hakkaa sydän.