Hermostuvatko kaikki naiset siihen aikaan kuukadesta vai onko vaimoni erikoisempikin tapaus?
Olen mies, joten myönnettäköön etten tiedä miltä naistenvaivat tuntuvat. Ennen mahdollista paskamyrskyä kerron, että en ole kokenut vastaavaa kohtelua ja reagointia itseäni kohtaan ennen vaimoni tapaamista, joten loin aloituksen. Vaimo nukkuu jo, joten en voi kysyä enkä uskalla, koska oli tänäänkin itkuinen ja hermostui, tiuski aivan kuin pikkulapsi. Hormonaalista ehkäisyä ei käytä eikä ole raskaana ja olen 100% varma. Käytös on jatkunut neljän kuukauden ajan ja toistuu aina tiettynä aikana kuukaudesta, jolloin vaimo kohtelee minua väärin, huutaa, tiuskii, on aggressiivinen ja saattaa heitellä vaatteita minua kohden.
Paljasti saaneensa pari valitusta töissä, mutta syytä ei avannut, mutta varmasti tämä sama minkä takia minuakin sättii. Mikä tuohon auttaisi ja helpottaisi oloa? Vaimoni on mitä rauhallisin ja lempein ihminen, jonka tiedän, mutta tänä aikana muuttuu käytös, suhtautuminen ja oikeastaan kaikki enkä tunne näinä kuukautispäivinä omaa rakastani. Pyytelee jälkikäteen aina anteeksi, mutta en enää katso läpi sormien tälläistä, koska pakkohan on apuakin olla saatavilla. Vai onko?
Kommentit (42)
olisit iteki ku persiiseen ammuttu karhu, jos koko ajan sattuu monta päivää putkeen, eikä apteekista myydä tehokkaampia kipulääkkeitä ilman reseptiä
Provo? Miksi? Ei kuule ole.