Yritin katsoa just Kikka elokuvaa. Piti lopettaa heti alkuunsa
Sara Melleri ei sovi rooliin. On ihan samanlainen kuin Sykkeessä. Puhuu samalla tavalla ja muutenkin saman oloinen. Ei siis osaa näytellä koska on näköjään joka roolissa samanlainen.
Kommentit (33)
Katsoin pienen pätkän ja hämennyin, koska siinä tuli heti kohtaus, jossa oikeassa elämässä minä olin paikalla, eikä se oikeasti mennyt lainkaan niin. Me siis keskustelimme pitkät pätkät Kikan kanssa.
Ap, mulla kävi samoin sen Antti Holman Cheek Veljeni Vartija leffan kanssa. Katsoin ehkä 20min, mutta sit oli pakko lopettaa. Ihan hirveältä vaikutti ja sai kyllä susisurkeat arvostelutkin. Ei vaan pystynyt alusta alkaen ottamaan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mulla kävi samoin sen Antti Holman Cheek Veljeni Vartija leffan kanssa. Katsoin ehkä 20min, mutta sit oli pakko lopettaa. Ihan hirveältä vaikutti ja sai kyllä susisurkeat arvostelutkin. Ei vaan pystynyt alusta alkaen ottamaan tosissaan.
Miten joku pystyy katsomaan sekuntiakaan jostain cheekistä kertovaa elokuvaa?
Siis ihan riippumatta siitä, olisiko se tehty hyvin tai huonosti. Eihän rippulipaskasta saa hyvää vaikka miten leipois.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi. Joku tummaihoinen olisi voinut saada roolin.
Pitää odotella jatko-osaa.
Näytteli ihan samalla tavalla myös siinä Koukussa-sarjassa ja tuli myös sama mieleen, ettei osaa näytellä, kun aina näyttelee tuolla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Katsoin pienen pätkän ja hämennyin, koska siinä tuli heti kohtaus, jossa oikeassa elämässä minä olin paikalla, eikä se oikeasti mennyt lainkaan niin. Me siis keskustelimme pitkät pätkät Kikan kanssa.
Ai siellä kapakassa?
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö et ollut
En pystynyt mäkään kattoa alkua pidemmälle kun ärsytti se Kikan näyttelijä. Tuli sellainen myötähäpeä.
miksei se risto roadmanin näyttelijä ole pääroolissa?
Vierailija kirjoitti:
miksei se risto roadmanin näyttelijä ole pääroolissa?
Kunhan vähän kasvaa voi vetää Erika Vikmanista kertovan elokuvan pääroolin.
Vanhana Kikka fanina alkoi suututtaa. Surkea roolivalinta-
Aihe olisi sinänsä kiinnostanut, mutta en tykkää Sara Melleristä enkä Elena Leevestä. Molemmat jotenkin yhden ilmeen näyttelijöitä roolista riippumatta.
Niinpä. Olipa rasistinen elokuva!