Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana Iltan vauvamasu <3

Vierailija
08.12.2024 |

Mtv3

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania 😁 katson joskus youtubesta vauvojen kikatusta: se on aiiiivan ihanaa !

Vierailija
42/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä olen sitä mieltä, että nuorison ramppaaminen, lasten kiljuminen ja mopon pärinä - vauvojen naurusta ja jokelluksesta puhumattakaan - ovat kauneimpia ääniä maailmassa. Niissä kaikuu tulevaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat on ihania 😁 katson joskus youtubesta vauvojen kikatusta: se on aiiiivan ihanaa !

Vauva ei osaa tekonauraa eli vauvan nauru on aina ihan puhtaasti ilosta johtuvaa. Siksi se on niin tarttuvaa ja siitä tulee hyvälle mielelle. Olen kuvannut kaikkien meidän lasten vauvanauruja videolle ja kuuntelin niitä tänään töissä. En edes muistanut miten ihana ääni se on.

Vierailija
44/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yllätti valtava ilo, jonka lapsi toi mukanaan.

Vierailija
45/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni rakkausmaha on aivan ihana, tykkään silitellä sitä. Vauvamme oli vaimoni masussa mukana häissämme. 🤰

🤢🤮

Vierailija
46/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvakseltaan palstalla, mutta sanon tämän. Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.

Vierailija
47/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮

Vierailija
48/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus omaa lasta kohtaan ei ole kaikista pyyteettömintä rakkautta, vaikka niin on varmasti ihana kokea. Siinä on mukana itsekkyyttä, koska se lapsi on oma lapsi. Jo sen vuoksi äiti todennäköisesti asettaisi etusijalle oman lapsensa jos saisi valita, vaikka jonkun toisen lapsi tarvitsisi jotain asiaa silloin enemmän ja paremmin perustein. Pyyteettömämpää rakkautta on vaikka syvä rakkaus puolisoaan kohtaan, hän ei todennäköisesti ole verisukua itselle.

Vierailija
49/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sen jotenkin hyväksyä, että jos ottaa miehen, niin se tulee hyvin todennäköisesti jossain vaiheessa tekemään teidät raskaaksi.

Mitään et voi. Terve mies halua vauvan.

MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!

🤢🤮

Vierailija
50/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin koska halusin viettää perhe-elämää ja muutenkin saada elämää ympärilleni. Oli ollut aina itsestäänselvyys. Ja olen erittäin tyytyväinen. Lapset ja täysi-ikäisiä ja ero tuli joitakin vuosia sitten lasten isän kanssa. Mutta perhe-elämä oli ihan mahtavaa aikaa etenkin lasten kanssa. Vietettiin synttärit, vaput, pääsiäiset, käytiin risteilyt, kylpylät ja huvipuistot. Joka vuosi etelän reissuilla. Saatiin paljon lapsellisia ystäviä joiden kanssa vietettiin yhdessä uudet vuodet etc. Mökkeiltiin ja harrastettiin yhdessä. Jännitettiin lasten harrastuksia ja saatiin nauttia upeista, fiksuista ja sosiaalisista tyypeistä. Ja mitä vanhemmaksi kasvoivat sitä enemmän voitiin tehdä yhdessä aikuisten juttuja. Pelata lautapelejä, laulaa karaokea, matkustella, keskustella, tehdä ruokaa, lasketella etc. Ilo jota saa omien lasten kanssa olemisesta ja niiden elämän seuraamisesta on jotain mitä ei pysty ymmärtämään ellei sitä koe. Ja kun nyt on sukua on kaikki elämässä paljon merkityksellisempää eikä ole koskaan yksin. Joulut ja juhannukset menee ison suvun kanssa, jossa itse ja omat jälkeläiset ovat tärkeä osa. Tottakai elämään kuuluu myös huolet ja murheet, mutta ilman niitä ei osaisi välttämättä nauttia kaikesta hyvästä. Sitä on kuitenkin enemmän. Reilusti.

Vierailija
51/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on ihana. Siitä saa niin paljon läheisyyttä - ja rakkautta. Söpökin. Se on elämän upein kokemus. Raskaus. Oma vauva sylissä.

Vierailija
52/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sen jotenkin hyväksyä, että jos ottaa miehen, niin se tulee hyvin todennäköisesti jossain vaiheessa tekemään teidät raskaaksi.

Mitään et voi. Terve mies halua vauvan.

MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!

Oii

Vierailija
53/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamsk

Vierailija
54/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva

Vierailija
55/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen on ihmeellinen kokemus josta nautin

Vierailija
56/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäessä olet yhtä vauvan kanssa

Vierailija
57/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on niin ihania

Vierailija
58/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat aiheuttamastaan vaivannäöstä huolimatta parasta mitä elämässä on puolison kohtaamisen lisäksi tapahtunut. Ihmisenä olisin vajavainen enkä kehittynyt siten kuin vain lapsi voi ihmismieltä kehittää. Saan siis olla kiitollinen monesta rakkaille lapsilleni. En olisi tullut mieleenkään jättää tätä väliin, olivat aina kuuluneet suunnitelmiin.

Vierailija
59/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen tuo myös mukanaan koko joukon tunteita. Olen ylpeä siitä, että pystyn tarjoamaan hänelle kaiken tarvitsemansa. Välillä tunnen huolta ja epävarmuutta, riittääkö maito vai saako hän tarpeeksi, mutta jokainen tyytyväinen ilme hänen kasvoillaan rauhoittaa minut. Tämä on meidän matkamme, ja jokainen päivä tuo mukanaan uusia haasteita ja ilon aiheita.

Vierailija
60/65 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, kuinka vauva etsii rintaani, hänen pientä suuta hänen ponnistellessaan löytääkseen oikean paikan. Se hetki, kun hän saa otteen, on kuin taikuutta. Mielihyvä valtaa minut, kun huomaan, kuinka luontaisesti tämä kaikki tuntuu. Olen äiti, ja tämä on juuri se hetki, jota olen odottanut.