Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle mitä nuo kelan työntekijät itkevät

Vierailija
08.12.2024 |

Sitäkö, että joutuvat olemaan jouluaattona ja päivänä töissä, vai sitäkö, että joutuvat olemaan  normaaleina arkipäivinä joulun ja uuden vuoden välillä töissä? Suurin osa yksityisen sektorin työntekijöistä ei saa mitään lomia tuolloin ja kyllä vaan saadaan joulu järjestettyä ilman ongelmia. Itse saan tänä vuonna saldovapaita 23.12 ja 27.12, mutta se ei ole ollenkaan hyvä asia, että meillä on niin vähän töitä. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukumien tarkoitus on se että työpäivän tunnit joustavat suuntaan ja toiseen esim. työtilanteen tai omien menojen mukaan mutta te jotka luulette että niiden tarkoitus on kerryttää ylimääräisiä vapaita, olette täysin väärässä. Yksityisellä tämä tahallinen kerryttäminen on yleensä kiellettykin. 

Vierailija
22/22 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa älyttömintä oli se, että eivät edes saaneet joulun alla tehdä tunteja sisään. Mutta julkinen puoli on niin kankea. 

Ei liukumia saa tehdä tarkoituksella sisään yksityiselläkään eli ns. kerätä saldoja vapaita varten.

Totta kai saa, eihän sitä mikään estä. Siihenhän liukumat perustuu, että voi juurikin tehdä sisään tunteja, jotta joulun voi lomailla. 

Niissä on rajat. Lisäksi ylimääräisten tuntien tekeminen on kielletty, jos töitä on vähän ja päinvastoin, ei saa tehdä alitunteja, jos töitä on paljon, vaan tällöin pitää olla hyväksyttävä syy, ainakin meillä. Tahallinen hidastelu että saisi liukumia on kielletty. Tätä olen kyllä nähnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan