Olen niin väsynyt siihen,että en saa kavereita ja kaikki vaan ghostaa
Niin. Yrittänyt olen. Puhun varmaan liikaa, mutta on jo niin pitkä aika siitä, kun on ollut mitään ihmisseuraa. Taas yksi vanha kaveri ghostasi käytännössä ja viesteihin vastaus oli vain emojilla takaisin lähettäminen. Miksei voi sanoa, mikä mättää? Tosi vaikea kehittää enää itseään. Ei auta olla ystävällinen, ei auta yrittää olla mukava hauska jne.
Töissäkin tulee vaan haukkuja, kun en osannut asioita vaikka en edes saanut perehdytystä. En osaa lukea ajatuksia.
En vaan enää jaksa. Ei elämässä ole mitään järkeä.
Kommentit (10)
On se muillakin sitä elämä. Voi tulla uusi tuttu ja ystävä. Ehkä kaikki työpaikat eivät ole hyviä, jos ei ole rakentavasti palaute.
Ihmissuhteet ovat vaikeita. Mitään ei nykyisin enää uskalla oikein sanoa jottei tule väärinkäsityksiä. Ehkä some-maailma on jotenkin vääristänyt ihmisten ajatusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
On se muillakin sitä elämä. Voi tulla uusi tuttu ja ystävä. Ehkä kaikki työpaikat eivät ole hyviä, jos ei ole rakentavasti palaute.
Olen lopettamassa tuolla työpaikassa onneksi työt. Eipähän tarte kuunnella sitä, miksei osaa töitä ilman perehdytystä. Olen onneksi saanut toisesta paikkaa osa-aikaista duunia. -ap
Elämä on paskaa kiltille miehelle myös.
Ongelma on siinä, jos odotat, että kaverin tarvii vastata tietyllä tavalla. Tai että ihmisten täytyy käyttäytyä tietyllä tavalla. Sait emojin, se on jo vastaus. Nyt ihmisten pariin ja juttelemaan uusille tutuille. Muista kuunnella kans!
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, jos odotat, että kaverin tarvii vastata tietyllä tavalla. Tai että ihmisten täytyy käyttäytyä tietyllä tavalla. Sait emojin, se on jo vastaus. Nyt ihmisten pariin ja juttelemaan uusille tutuille. Muista kuunnella kans!
Olen kyllä koittanut kuunnella. Ja kysellä. En oikeastaan oleta muuta kuin että laittaisi edes joku viestiä ensin tai jotain. En tiedä. Tämäkin kaveri sanoi,että saa kirjoitella ja tykkää lukea. Mutta ei sitä ihan loputtomiin sitäkään yksin jaksa
En tiedä. Tuli itkettyä silmät taas päästä. Jospa kohta voi mennä nukkumaan. Voisi sitä tehdä vain lopunelämää.
Mieti, että minkälaiset ihmiset ja minkälaiset jutut ihmisillä ovat sellaisia, jotka ovat sinun itsesi mielestä oikeasti mielenkiintoisia.
Omassa kaveripiirissäni olen huomannut, että erityisesti sellaisten ihmisten jutut kiinnostavat, jotka ovat aktiivisia monella elämän alueella. Nämä ovat yleensä esim. yhteiskunnallisesti aktiivisia joko vapaa-ajallaan tai töiden kautta, lukevat paljon tieteeseen, historiaa, talouteen jne liittyvistä asioista, osallistuvat esim. koulujen vanhempainyhdistyksiin, käyvät taidenäyttelyissä, osallistuvat monipuolisesti eri aiheiden luennoille työväenopistossa tai opinnoissa.
Kun olet keksinyt, että minkälaiset ihmiset sinun mielestäsi ovat kiinnostavia, niin koita kehittää itseäsi sellaiseen suuntaan. Se saattaa helpottaa seuran löytämistä jatkossa - teet itsestäsi mielenkiintoisemman ja teet asioita, joissa voit kohdata itseäsi kiinnostavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä koittanut kuunnella. Ja kysellä. En oikeastaan oleta muuta kuin että laittaisi edes joku viestiä ensin tai jotain. En tiedä. Tämäkin kaveri sanoi,että saa kirjoitella ja tykkää lukea. Mutta ei sitä ihan loputtomiin sitäkään yksin jaksa
En tiedä. Tuli itkettyä silmät taas päästä. Jospa kohta voi mennä nukkumaan. Voisi sitä tehdä vain lopunelämää.
Mitä oikeastaan niiltä kavereilta haluaisit? Tehdä jotain yhdessä, kuulla heidän elämästään, jotain muuta?
Sinussa tai käytöksessäsi lienee jotain vikaa, jos kaikki ghostaavat. Puhutko liikaa itsestäsi, kuunteletko lainkaan muita ja kysytkö heiltä asioita?
Haistata sille paskat.