Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turhaa on viettää joulua yksin.

Vierailija
08.12.2024 |

Turha ostaa mitään jouluruoka kuten kinkkua ja laatikoita. Ostan pizzaa tai jotain päärynöistä ja muita hedelmiä. Vauva palstalla on varmaan hyvä tunnelma ja täällä vietän joulua.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa ja kaljaa itsekseen. Paras joulu.

Vierailija
22/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkusta en enää välitä, mutta laatikkoruoat, torttuja ja konvehteja pitää ehdottomasti olla, vaikka joulua yksin vietänkin.

Sama juttu, mutta kyllä ylikypsää leikkelettä tarvii laatikoiden lisäksi ja joululeipää. Sitten vielä piparia ja glögiä, alkaa menemään jo hardcoren puolelle varmaan jonkun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzaa ja kaljaa itsekseen. Paras joulu.

Jos pizzaa ja kaljaa saa ainoastaan jouluna ja juhannuksena, niin en yhtään ihmettele että on parasta aikaa elämästä.

Vierailija
24/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni parhaimmat joulut aikuisiällä olen viettänyt yksin. Saa syödä mitä haluaa, milloin haluaa, tehdä mitä huvittaa ilman mitään hössötyksiä ympärillä. Oikein mukavaa.

Vierailija
25/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinkusta en enää välitä, mutta laatikkoruoat, torttuja ja konvehteja pitää ehdottomasti olla, vaikka joulua yksin vietänkin.

Sama juttu, mutta kyllä ylikypsää leikkelettä tarvii laatikoiden lisäksi ja joululeipää. Sitten vielä piparia ja glögiä, alkaa menemään jo hardcoren puolelle varmaan jonkun mielestä.

Rosollin vihaajat...

Vierailija
26/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette lähde reissuun jouluksi?

Vierailija
27/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö muutenkin asioita vain muita varten?

Vierailija
28/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisen maksalaatikko on ainakin pilattu. Sitä en tule ostamaan enää ikinä.

Torttuja teen joka vuosi, tosin taitaa Lidlin paistopisteeltä saada jo halvemmalla.

Vierailija
29/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni parhaimmat joulut aikuisiällä olen viettänyt yksin. Saa syödä mitä haluaa, milloin haluaa, tehdä mitä huvittaa ilman mitään hössötyksiä ympärillä. Oikein mukavaa.

Samalla mallilla myöskin ja meitä on kaksi aikuista.

Vierailija
30/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarioisen maksalaatikko on ainakin pilattu. Sitä en tule ostamaan enää ikinä.

Torttuja teen joka vuosi, tosin taitaa Lidlin paistopisteeltä saada jo halvemmalla.

No ei lähellekään, jollei laske omalle työllensä hintaa.

Vierailija
31/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulu on ihan parasta viettää yksin. Nyt teen poikkeuksen enkä vietä joulua yksin, mutta ensi vuonna taas vanhaan perinteeseen. Tosin mietin teenkö Göranit ja kerron tulleeni koronaan ja perun joulun omalta osaltani. 

Ei huono, tää on selkeetä käyttistä! Kiitos!

Juu, koronaa pukkaa (vaihtelevasti) 😳

Vierailija
32/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin minäkin tavallaan,lapsuudenkotiin menen koska äiti vaatii etten ole yksin, mutta joskus se päivä tulee kun olen oikeasti yksin yksin ja se pelottaa.

Hätkähdän aina, kun näen kommentteja, että on pakko mennä äidin lukse jouluna. Joku kertoi toisessa ketjussa ahdistuvansa aattona äidin luona. Varmasti moni nainen lukee näitä ja miettiin onko joku kommentti oman lapsen kirjoittama. Ei kai kukaan halua pakottaa lastaan tulemaan, jos se on niin vastenmielistä.

Sanoinko että se on vastenmielistä? En

Sanoin että äiti vaatii koska ei halua että olen yksin.Menen vapaaehtoisesti kukaan ei pakota.

Vierailija
33/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin minäkin tavallaan,lapsuudenkotiin menen koska äiti vaatii etten ole yksin, mutta joskus se päivä tulee kun olen oikeasti yksin yksin ja se pelottaa.

Hätkähdän aina, kun näen kommentteja, että on pakko mennä äidin lukse jouluna. Joku kertoi toisessa ketjussa ahdistuvansa aattona äidin luona. Varmasti moni nainen lukee näitä ja miettiin onko joku kommentti oman lapsen kirjoittama. Ei kai kukaan halua pakottaa lastaan tulemaan, jos se on niin vastenmielistä.

Sanoinko että se on vastenmielistä? En

Sanoin että äiti vaatii koska ei halua että olen yksin.Menen vapaaehtoisesti kukaan ei pakota.

Vierailija
34/34 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette lähde reissuun jouluksi?

Vastaan omasta puolestani että en jaksa. Olen kroonisesti sairas ja uupunut, jo kotityöt vievät voimani niin että matkustamisesta ei tulisi mitään, makaisin vain koko perilläoloajan hotellihuoneen sängyssä. Onkohan pakettimatkoja, joissa olisi paarikuljetus ovelta ovelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan