Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että hyvä voittaa lopulta?

Vierailija
08.12.2024 |

Mitä ajattelet?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenomaisesti uskon, että jonkinlainen mielenterveyden ripe säilyy. Realismi on kuitenkin toista.

Kun kehomme kerran on mitä syömme niin ei ole iso askel mieltää että mielemme on mitä uskomme.

Vierailija
22/55 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nähdään äärioikeistopellejen nousu Usassa, euroopassa ym. niin helposti, en usko.

Hyvyys vaatii jatkuvaa taistelua, muutoin lipsutaan tällaiseen roskaan hyvin äkkiä.

Ei näitä tänne please.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiskykyisin voittaa ja se on islam. 

Vierailija
24/55 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos lähtee jokaisesta itsestä. Itse valitsen hyvyyden joka päivä vaikka tämä onkin paljon yksinäisempi polku, pahuuden valitsevilla ihmisillä tuntuu olevan seuraa minne vain menevätkin. 

Vierailija
25/55 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, miten pahat ihmiset elävät oikein mukavasti samalla kun minä, auttavainen kiltti ja kiusattu ihminen, kitkuttelen ja kamppailen pärjätäkseni arjessani.

Vierailija
26/55 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten mielestä hyvä voi olla toisten miestä paha ja toisinpäin.

Vierailija
27/55 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hyvän ja pahan taisteluun, eli en usko. Jumala on yksi. Hyvä ja paha pitää erotella, että ihminen osaa tehdä valintoja. Mutta mikään asia tai tapahtuma ei ole vain hyvä tai vain paha. Meille hyvä on jollekin toiselle paha. Mieti vaikka ilmastonmuutosta tai kolonialismia. Kaikki meidän vauraus ja moraali on revitty jonkun muun perseestä. Joku kärsii meidän hyvinvoinnin takia tälläkin hetkellä. Mikään ei ole yksin hyvää.

Vierailija
28/55 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, miten pahat ihmiset elävät oikein mukavasti samalla kun minä, auttavainen kiltti ja kiusattu ihminen, kitkuttelen ja kamppailen pärjätäkseni arjessani.

Tärkeintä on se mitä tuntee omassa sisimmässään. Henkisessä evoluutiossa me kiltit ja auttavaiset olemme korkeammalla tasolla kuin ne jotka valitsevat heikompien kiusaamisen. Henkimaailma näkee sisimpämme.

Vierailija
29/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
30/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko taisteluun, mutta uskon siihen, että kaikesta seuraa jotain hyvää (jossain). Muuten menisi elämänilo. Usko vaatii joskus itsesuggestiota. 

Vierailija
31/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta löytyy täydellinen lohdutus tähän ja voima alkaa elää niin,että vonmeisellä viivalla on puolustaja vierellä joka on kuollut puolestasi ,etkä ole itse enää maksamassa hintaa elämäsi pahuudesta. Oikeudenmukaisuus tulee muuten tapahtumaan,armo niille joille Hänen poikansa kelpaa. 

Vierailija
32/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hyvää olemassa, vain vähemmän huonoa.

Vierailija
33/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on parituhatta vuotta kristinuskon mukaan hyvä ja paha tapelleet, ja aina on ahneus voittanut. Eli en kykene vastaamaan.

Ainahan ahne mieltää itsensä hyväksi ja "tosi uskovaisten" mielestä heidän menestymisensä on heidän "vakaan uskonsa" ansiota. Vain köyhät eivät usko oikeasti, ja siksi ansaitsevat köyhyytensä.

Vierailija
34/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voita hyvä, eikä paha. Lopulta, kun viimeinenkin ihminen on saatu hengiltä, maailmassa vallitsee hiljaisuus ja luonto ottaa vallan. Ihmissuku on poistettu Tellukselta ja planeettamme muuttuu taas vuosisatojen kuluttua puhtaaksi ja reheväksi...   elinvoimaiseksi!   Fakta tieto.

Vierailija
35/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelua ei käydä hyvyyden ja pahuuden välillä, mitkä ovat suhteellisia pienen ihmisen keksimiä käsitteitä, vaan kaaoksen ja järjestyksen.

Vierailija
36/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään hyvää olemassa, vain vähemmän huonoa.

Paha on EU:ssakin ottamassa vallan ja meno muuttuu jatkuvasti samanlaisemmaksi kuin jossain pahassa Kiinassa/Pohjois-Koreassa/Venäjällä.

Vierailija
37/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta löytyy täydellinen lohdutus tähän ja voima alkaa elää niin,että vonmeisellä viivalla on puolustaja vierellä joka on kuollut puolestasi ,etkä ole itse enää maksamassa hintaa elämäsi pahuudesta. Oikeudenmukaisuus tulee muuten tapahtumaan,armo niille joille Hänen poikansa kelpaa. 

Kyllä. Herra Jeesus on jo voittanut pahuuden ja kuoleman.

Vierailija
38/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, koska hyvää on se mikä jää jäljelle. Paha aiheuttaa tuhoa eikä sillä ole kykyä säilyä.

Vierailija
39/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei, koska oon läpeensä paha.

Sä et oo läpeensä pahaa nähnytkään

Vierailija
40/55 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten mielestä hyvä voi olla toisten miestä paha ja toisinpäin.

Ei nyt oikein toimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi