Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hvon paska! Ihastusmiehes on alkanut tapailla muuta naista sillä aikaa, kun yritin vähån "timmiytyä' häntä varten

Vierailija
08.12.2024 |

No, selvisi syy sitten täydelliselle ignoreeraamiselle, vaikka 2 kk sitten olisin ollut suunnilleen ihaninta maan päällä :(

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritit timmiytyä jotain miestä varten? Hoida pääs kuntoon.

Mikä tuossa on vikana? Ainut kerta kun laihdutin ja vieläpä menestyksellä, oli kun olin vahvasti kiinnostunut yhdestä miehestä.

Vierailija
22/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä lähtisi aktiivisesti deittailemaan, jos mun kroppa ei olisi hyvässä kunnossa.

Mulla nimittäin kävisi silloin just noin kuin aapeelle: sitten kun se super kiinnostava mies tulisi vastaan, en uskaltaisi alkaa jahtaamaan häntä, koska olisin liian epävarma omasta ulkonäöstäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä lähtisi aktiivisesti deittailemaan, jos mun kroppa ei olisi hyvässä kunnossa.

Mulla nimittäin kävisi silloin just noin kuin aapeelle: sitten kun se super kiinnostava mies tulisi vastaan, en uskaltaisi alkaa jahtaamaan häntä, koska olisin liian epävarma omasta ulkonäöstäni. 

Eli kehittämisen on itsetunto, ei kroppa.

Vierailija
24/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä miehiä hyvällä itsetunnolla isketä, vaan hyvällä kropalla.

Vierailija
25/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastusmies löysi uuden siitäkin huolimatta, että olen timmi ja nätti. Jotkut miehet vaan on tuollaisia pas kiaisia.

Vierailija
26/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa. Kysypä vaikka monen miehen pikkuveikalta. Usein se ei vaan oikein seiso, jos naisella sattuu olemaan esim häpykummun päällä roikkuva mahanlöllerö tai vyötärön kohdalla läskivarasto.  Tai ei seiso ainakaan useaa kertaa ja ilman oheisfantasiooita.

T.Keijoperttijukka

Vierailija
27/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä. Voimaantuneen naisen ei koskaan tulisi liehitellä patriarkaatin edustajia.

Vierailija
28/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa tuossa on? Eikö nainen voi tehdä mitään miehen takia?

Vierailija
30/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on... miehilläkin. Saadaan yhtäkkiä päähän, että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja lähdetään kuntokuurille. Tehdään itsestä timmimpi ja huijataan parisuhteeseen. Oikeasti tavat on kuin sialla ja ulkomuoto sitä myöten, käy ilmi vasta kun on liian myöhäistä. Toinen on oikeasti ylipainoinen, elää epäterveellistä elämää, seksi ei kiinnosta jne. Mutta näytellään niin kauan että saadaan toinen haaviin.

Kuinka helvetin tyhmä pitää olla että luulee miehen haluavan naisen jos seksi ei kiinnosta???

Vierailija
31/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on... miehilläkin. Saadaan yhtäkkiä päähän, että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja lähdetään kuntokuurille. Tehdään itsestä timmimpi ja huijataan parisuhteeseen. Oikeasti tavat on kuin sialla ja ulkomuoto sitä myöten, käy ilmi vasta kun on liian myöhäistä. Toinen on oikeasti ylipainoinen, elää epäterveellistä elämää, seksi ei kiinnosta jne. Mutta näytellään niin kauan että saadaan toinen haaviin.

Kuinka helvetin tyhmä pitää olla että luulee miehen haluavan naisen jos seksi ei kiinnosta???

AV mammojen pettämätön logiikka, miehet haluaa vain seksiä mutta haluaa naisen veikka seksiä eivät halua. Mikä vi ttu teidän päässä on vikana?

Vierailija
32/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tästä opit, ap? Kannattaa olla aina hyvässä kunnossa niin itsesi kuin potentiaalisen kumppanin takia. Ei tarvitse sitten tällaisia harmitella. 

Vierailija
33/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Olit ilmeisesti liikkeellä vuosi-2 vanhoilla kuvillasi ollessasi 10-20 kg kevyempi? Ei näin. Lopettakaa jo tyhmä valehtelu ja näyttäkää aito itsenne sellaisena kuin olette.

Vierailija
34/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRÖÖÖT

Vierailija
35/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että 2 kk:ssa  pääsi eroon tunteistaan sua kohtaan JA ihastui toiseen?

Vierailija
36/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näki sinussa hyvän aihion mutta missasit limusiinin.

Vierailija
37/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla mikään sen sortin prinsessa, jota joku prinssi uljas kaipuusta huokaillen odottaisi maailman loppuun.

Ihmisillä on omakin elämänsä ja sinulla harhakuvitelmia. Olisiko aika katsoa peiliin?

Vierailija
38/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska olen sen arvoinen"

Eli minua naisena ja ihmisenä kunnioittavan ja arvostavan miehen. Toisaalta, jos ette ole sopineet, että tapailette ns eksklusiivisesti, niin tuo on ok, mutta jos olette niin ptyi. Toisaalta taas, älä "timmiydy" miehen takia, vaan ihan itsesi, koska olet sen arvoinen.

Vierailija
39/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV mammojen pettämätön logiikka, miehet haluaa vain seksiä mutta haluaa naisen veikka seksiä eivät halua. Mikä vi ttu teidän päässä on vikana?

Miehet haluaa vain seksiä mutta ei veikka naiselta? Ehkä sinulla on päässä jotain ja pitäisi mennä nukkumaan?

Vierailija
40/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV mammojen pettämätön logiikka, miehet haluaa vain seksiä mutta haluaa naisen veikka seksiä eivät

Vaikka, ei veikka. Yksi kirjain väärin. Etkö muka ymmärtänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan