Voi hvon paska! Ihastusmiehes on alkanut tapailla muuta naista sillä aikaa, kun yritin vähån "timmiytyä' häntä varten
No, selvisi syy sitten täydelliselle ignoreeraamiselle, vaikka 2 kk sitten olisin ollut suunnilleen ihaninta maan päällä :(
Kommentit (40)
Mä en ikinä lähtisi aktiivisesti deittailemaan, jos mun kroppa ei olisi hyvässä kunnossa.
Mulla nimittäin kävisi silloin just noin kuin aapeelle: sitten kun se super kiinnostava mies tulisi vastaan, en uskaltaisi alkaa jahtaamaan häntä, koska olisin liian epävarma omasta ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä lähtisi aktiivisesti deittailemaan, jos mun kroppa ei olisi hyvässä kunnossa.
Mulla nimittäin kävisi silloin just noin kuin aapeelle: sitten kun se super kiinnostava mies tulisi vastaan, en uskaltaisi alkaa jahtaamaan häntä, koska olisin liian epävarma omasta ulkonäöstäni.
Eli kehittämisen on itsetunto, ei kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä miehiä hyvällä itsetunnolla isketä, vaan hyvällä kropalla.
Mun ihastusmies löysi uuden siitäkin huolimatta, että olen timmi ja nätti. Jotkut miehet vaan on tuollaisia pas kiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa. Kysypä vaikka monen miehen pikkuveikalta. Usein se ei vaan oikein seiso, jos naisella sattuu olemaan esim häpykummun päällä roikkuva mahanlöllerö tai vyötärön kohdalla läskivarasto. Tai ei seiso ainakaan useaa kertaa ja ilman oheisfantasiooita.
T.Keijoperttijukka
Ei kuulosta hyvältä. Voimaantuneen naisen ei koskaan tulisi liehitellä patriarkaatin edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Yritit timmiytyä jotain miestä varten? Hoida pääs kuntoon.
Mitä vikaa tuossa on? Eikö nainen voi tehdä mitään miehen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on... miehilläkin. Saadaan yhtäkkiä päähän, että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja lähdetään kuntokuurille. Tehdään itsestä timmimpi ja huijataan parisuhteeseen. Oikeasti tavat on kuin sialla ja ulkomuoto sitä myöten, käy ilmi vasta kun on liian myöhäistä. Toinen on oikeasti ylipainoinen, elää epäterveellistä elämää, seksi ei kiinnosta jne. Mutta näytellään niin kauan että saadaan toinen haaviin.
Kuinka helvetin tyhmä pitää olla että luulee miehen haluavan naisen jos seksi ei kiinnosta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on... miehilläkin. Saadaan yhtäkkiä päähän, että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja lähdetään kuntokuurille. Tehdään itsestä timmimpi ja huijataan parisuhteeseen. Oikeasti tavat on kuin sialla ja ulkomuoto sitä myöten, käy ilmi vasta kun on liian myöhäistä. Toinen on oikeasti ylipainoinen, elää epäterveellistä elämää, seksi ei kiinnosta jne. Mutta näytellään niin kauan että saadaan toinen haaviin.
Kuinka helvetin tyhmä pitää olla että luulee miehen haluavan naisen jos seksi ei kiinnosta???
AV mammojen pettämätön logiikka, miehet haluaa vain seksiä mutta haluaa naisen veikka seksiä eivät halua. Mikä vi ttu teidän päässä on vikana?
No mitäs tästä opit, ap? Kannattaa olla aina hyvässä kunnossa niin itsesi kuin potentiaalisen kumppanin takia. Ei tarvitse sitten tällaisia harmitella.
Jaahas. Olit ilmeisesti liikkeellä vuosi-2 vanhoilla kuvillasi ollessasi 10-20 kg kevyempi? Ei näin. Lopettakaa jo tyhmä valehtelu ja näyttäkää aito itsenne sellaisena kuin olette.
Ai että 2 kk:ssa pääsi eroon tunteistaan sua kohtaan JA ihastui toiseen?
Mies näki sinussa hyvän aihion mutta missasit limusiinin.
Et taida olla mikään sen sortin prinsessa, jota joku prinssi uljas kaipuusta huokaillen odottaisi maailman loppuun.
Ihmisillä on omakin elämänsä ja sinulla harhakuvitelmia. Olisiko aika katsoa peiliin?
"Koska olen sen arvoinen"
Eli minua naisena ja ihmisenä kunnioittavan ja arvostavan miehen. Toisaalta, jos ette ole sopineet, että tapailette ns eksklusiivisesti, niin tuo on ok, mutta jos olette niin ptyi. Toisaalta taas, älä "timmiydy" miehen takia, vaan ihan itsesi, koska olet sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mammojen pettämätön logiikka, miehet haluaa vain seksiä mutta haluaa naisen veikka seksiä eivät halua. Mikä vi ttu teidän päässä on vikana?
Miehet haluaa vain seksiä mutta ei veikka naiselta? Ehkä sinulla on päässä jotain ja pitäisi mennä nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mammojen pettämätön logiikka, miehet haluaa vain seksiä mutta haluaa naisen veikka seksiä eivät
Vaikka, ei veikka. Yksi kirjain väärin. Etkö muka ymmärtänyt?
Mikä tuossa on vikana? Ainut kerta kun laihdutin ja vieläpä menestyksellä, oli kun olin vahvasti kiinnostunut yhdestä miehestä.