Voi hvon paska! Ihastusmiehes on alkanut tapailla muuta naista sillä aikaa, kun yritin vähån "timmiytyä' häntä varten
No, selvisi syy sitten täydelliselle ignoreeraamiselle, vaikka 2 kk sitten olisin ollut suunnilleen ihaninta maan päällä :(
Kommentit (40)
Voi hurja! Luepa välillä jotain toista romanttista tarinaa.
Yritit timmiytyä jotain miestä varten? Hoida pääs kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihastusmies sitten kiinnostunut sinusta alkuperäisessä kehossasi? Sanoit että olisit ollut ihaninta maan päällä.
Minä itse en halunnut hänen näkevän itseäni silloisena versionani. Hän olisi kyllä halunnut...en halunnut ottaa riskiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hoida itse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihastusmies sitten kiinnostunut sinusta alkuperäisessä kehossasi? Sanoit että olisit ollut ihaninta maan päällä.
Minä itse en halunnut hänen näkevän itseäni silloisena versionani. Hän olisi kyllä halunnut...en halunnut ottaa riskiä.
Ap
Eli itse aiheutettu häviö. Näille ei voi mitään muuta sanoa, kuin että onnea ensi koitokseen!
Vierailija kirjoitti:
Tätä on... miehilläkin. Saadaan yhtäkkiä päähän, että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja lähdetään kuntokuurille. Tehdään itsestä timmimpi ja huijataan parisuhteeseen. Oikeasti tavat on kuin sialla ja ulkomuoto sitä myöten, käy ilmi vasta kun on liian myöhäistä. Toinen on oikeasti ylipainoinen, elää epäterveellistä elämää, seksi ei kiinnosta jne. Mutta näytellään niin kauan että saadaan toinen haaviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli itse aiheutettu häviö. Näille ei voi mitään muuta sanoa, kuin että onnea ensi koitokseen!
Näin on. Surettaa.
Ap
No nyt kävi näin, kun et tarttunut tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on... miehilläkin. Saadaan yhtäkkiä päähän, että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja lähdetään kuntokuurille. Tehdään itsestä timmimpi ja huijataan parisuhteeseen. Oikeasti tavat on kuin sialla ja ulkomuoto sitä myöten, käy ilmi vasta kun on liian myöhäistä. Toinen on oikeasti ylipainoinen, elää epäterveellistä elämää, seksi ei kiinnosta jne. Mutta näytellään niin kauan että saadaan toinen haaviin.
Ei ylipainoinen "sika" saa itseään timmiin kuntoon pikaisella kuntokuurilla.
Just ton takia mä pidän itseni ympäri vuoden hyvässä fyysisessä kunnossa. Ei tartte alkaa epäröimään kun tulee kiinnostava mies vastaan, vaan tiedän että kroppani on esittelykunnossa.
Se on kyllä jännä miten jotkut ihmiset kuvittelee että jonkun ihastus pysyy yllä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi näin, kun et tarttunut tilaisuuteen.
Näin kävi. Olo on kuin viimeiseen tippaan virrasta tyhjentyneellä vanhalla puhelimella. Epävarmaa lähteekö enää latautumaan.:((
Ap
Ovatko ihmiset oikeasti näin pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä miten jotkut ihmiset kuvittelee että jonkun ihastus pysyy yllä loputtomiin.
Se on se tunneharha, jos on itse täysin myyty. Typerää kyllä. Mutta tässä tapauksessa mies antoi kyllä vahvaa aihetta.
Oli kysellyt minusta jälkeenpäinkin eräältä tutulta (joka ikävä kyllä oli ilmeisesti puhunut minusta jotain valheellista soopaa, ei koskaan paljastanut - oli itsekin mieheen ihastunut)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset oikeasti näin pinnallisia?
Eivät. He ovat vieläkin pinnallisempia.
Olipas huvittava aloitus 😂😂😂.
M30