Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisittekö matkalle, kun lapsi (joka jää hoitoon) sairastui juuri ennen lähtöä?

Vierailija
23.02.2007 |

Meillä siis olisi huomenna lähtö 2 yön reissuun ulkomaille miehen kanssa, matka on jo maksettu. 2.5v jää siksi aikaa todella tutun mummunsa hoitoon, tai siis mummu tulee kotiin hoitamaan. Nyt sitten lapsi sairastui oksennustautiin ja kuumettakin on. :( Matkasta ei enää saa rahoja takaisin, mutta harmittaa lähteä kun lapsi jäisi kipeänä hoitoon :( Mitä itse tekisitte? Toisaalta taas harmittaa jos maksettu matka menee ihan hukkaan, kun emme ole mitään rikkaita ja tätäkin matkaa varten piti säästää hyvän aikaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin ei saa rahoja takaisin. Tai siis onko joku vielä tänäkin päivänä niin tyhmä, ettei vakuuta matkaansa. Erillisiä matkavakuutuksiakaanhan ei enää yleensä tarvi monet luottokorttiyhtiöthän sisällyttävät sen vuosimaksuihinsa.

Vierailija
22/34 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsataudin jälkeen odottaisivat varmaan monta viikkoa, ennenkuin tulisivat kyläilemäänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaa pilata teidän reissun, lähtekää vaan...! On hyvin epätodennäköistä että lapsenne joutuu sairaalaan tmv. ja vaikka joutuisikin, niin olisitte Suomessa hetkessä, Euroopan sisällä lennot kulkevat hyvin;)

Ja kuinka oni lapsi % joutuu sairaala hoitoon ns. normi taudeissa....??? Hyvin PIENI! Ja kyse on vielä noin lyhyestä matkasta...

Vierailija
24/34 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olen ajatellut, että se on tosi harvinaista. Ei minulla tosin kuumettakaan ole aikuis-iällä ollut. Vanhempanikaan ei ole ollut oksennustaudissa aikuisina, eikä mieheni.

Lapset ovat olleet pari kertaa ja flunssassa jatkuvasti.

Lähtisin matkalle.

7

Vierailija
25/34 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten olen ajatellut, että se on tosi harvinaista. Ei minulla tosin kuumettakaan ole aikuis-iällä ollut. Vanhempanikaan ei ole ollut oksennustaudissa aikuisina, eikä mieheni.

7

Vierailija
26/34 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muksuilla oksennustauti kestää niin, että 1-2 krt oksentaa ja siinä kaikki. Aikuisiin ei meilläkään ole koskaan tarttunut niiden oksennustaudit.

Joten lähtekää ihmeessä matkaan, mun äiti ei antais edes sellaista vaihtoehtoa, että jäisin kotiin, sen kerran kun päästäisi miehen kanssa kaksistaan matkalle.

Vierailija
27/34 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se mummo osaa ja ymmärrä jos jotain pahempaa sattuu..

Vierailija
28/34 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaus lienee kosin harvinainen...? En ole koskaan kuullut moista, ja lapsia 4kpl joista 3 jo koulussa+päiväkodissa olleet kaikki.. Yksikään lapsistamme EI ole joutunut sairaalaan oksennustaudin vuoksi, vaikka yksi oli esim. ain ouolivuotias kun saimme koko perhe pahan mahataudin...

Vierailija
29/34 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaan ajankohtaan.

Vierailija
30/34 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vakavasti sairas, lähtisin.

Vierailija
31/34 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen avulla itse vältin viimeisimmä vatsataudin. Ei pelkällä saippualla peseminen tapa niitä pöpöjä, jotka tautia aiheuttaa.

Vierailija
32/34 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeemme ja hänelläkään ei pysy mikään sisällä. Vettä ripuloi ja sappisnesteitä oksentaa. Että se siitä, että oksutauti ei tartu aikuisiin. Ja käsidesiä meillä käytetään aina, jos joku sairastuu, ei auttanut miesrukkaa. Toivossa eletään, että ensi viikon hiihtoloma saataisiin olla edes osittain terveenä, keskiviikkona kun olisi pohjoiseen lähtö..

Vierailija
33/34 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon juatavaa, niin mitään kuivumista ei tapahdu, jos lapsi todellakin jua. sulla on aikaa nähdä mihin päin tauti kehittyy. sovitte myös miten sitten toimitaan, jos mummu sairastuu. kuka hoitaa sitten lasta. kyllä nyt oksu taudistakin näkee onko se raju vai ei. tyhmää olisi olla lähtemättä matkalle. tällä palstalla on nyt niin kateellista porukkaa.

Vierailija
34/34 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tällä palstalla on nyt niin kateellista porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi