Onko sinusta levitetty loukkaavia huhuja ja onko ne aiheuttaneet parisuhteesi kariutumisen.
Minulla oli orastava suhde 32-vuotiaan miehen kanssa. Miehen ex-tyttöystävä laittoi liikeelle minusta törkeitä huhuja. Hän myös teki häpeällisi tekoja: soitti hämäriä soittoja ja lähetti viestejä jne. Hän laittoi ne kaikki minun syykseni. En pystynyt mitään oikaisemaan, kun kaikki tapahtui selkäni takana. Mies jätti minut.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä muiden mielipiteillä? Ite oon huo*a ja siitä kyllä kuiskivat juorukerhoissaan, mutta ei kiinnosta mitä mut jauhaa selän takana, en ole sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Pari hyvää ystävää riittää.
Ei kukaan kirjoita itestään noin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ensinnäkään en ole tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa, jotka levittelevät juoruja. En myöskään ole tekemisissä miesten kanssa, jotka kuuntelevat ja uskovat juoruja. Sen lisäksi olen ihminen, josta on hyvin vaikea keksiä loukkaavia juoruja, saati että kukaan uskoisi niitä.
.
Komppaan.
.
Minua väitettiin heteroksi, vaikka olen sataprosenttinen homo. Tuli vaikeuksia, kun työskentelin homoravintolassa nautinnonantajana
Saattaa olla että nyt on. Eli kesällä luultavasti joku alkoi sabotoimaan heti tutustumista erääseen mieheen. Muuta syytä en vaan keksi. Maailma on pieni. No kivat sille tyypille, toivottavasti elämä vielä kouluttaa.
Ei parisuhteen kaatumista. Herjaavia huhuja kyllä. Paljonkin. Ihmisiltä joita luulin ystävikseni. Ja ex ukko väitti mun juosseen vieraissa vaikka kaikki tiesi hänen juoksevan. Sillä oikeutti tekonsa että kyllä hänkin koska minäkin. Ja kukaan ei usko minua. En ole tekemisissä noiden ihmisten kanssa onneksi enää. Saavat keksiä uusia juorun lähteitä.
Levitä itsestäsi paljon juoruja jotka voi todistaa valheellisiksi. Kun tätä tekee pitkään, niin kukaan ei enää usko mitään juoruja mitä sinusta kulkee. Edes niitä mitkä pitävät paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ensinnäkään en ole tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa, jotka levittelevät juoruja. En myöskään ole tekemisissä miesten kanssa, jotka kuuntelevat ja uskovat juoruja. Sen lisäksi olen ihminen, josta on hyvin vaikea keksiä loukkaavia juoruja, saati että kukaan uskoisi niitä.
.
Komppaan.
.
Yksinäisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Liikun paremmissa piireissä. Tuo toteutuu vain köyhissä oloissa.
paremmissa piireissä maine (tai kulissi) on vielä tärkeämpi
Yksi parisuhde on sabotoitu ja kaksi orastavaa tapailusuhdetta loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan juuri tuolla että minusta on levitelty paikkansa pitämättömiä juoruja.
Se tuli opittua, ettei syytön olekaan oletusarvoisesti syytön saati että väitteiden todeksi näyttäminen olisi niiden levittelijän vastuulla. Ehei, sitä pitäisi itse pystyä todistamaan ettei juorut pidä paikkaansa vaikka et edes tiedä mitä kaikkea on juoruttu ja valehdeltu.
Älä pelkää ei kukaan odottanut eikä olettanutkaan että nainen kantaisi vastuun omista teoista syyttämättä muita. Aina kun naisen historia alkaa paljastumaan miehelle alkaa nainen puhumaan että ne on vain perättömiä juoruja ja huhuja vaikka miehelle olisi toimitettu vedenpitävät todisteet naiset toiminnasta.
Naisia kiinnostaa miehem tulevaisuus ja miehiä kiinnostaa naisen menneisyys. Naiset ei haluaisi että heidän menneisyys paljastuu miehelle joka aiheuttaa ongelmia miehelle ja miehellä harvoin on edes tulevaisuuden suunnitelmia ja se ahdistaa naisia kun naiset ei pääse suunnittelemaan miehen varaan asioita kun ei tiedä tulevaisuudesta
Tämä on jännä asia, ihan jokainen nainen juoruilee asioita mitä ei sille mitenkään kuulu ja väittää jokaista paljastunutta asiaa valheelliseksi juoruksi vaikka siittä olisi todisteita mutta kaikki on kuitenkin miesten syytä vaikka miehet ei juoruilu läheskään niin paljoa kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Yksi parisuhde on sabotoitu ja kaksi orastavaa tapailusuhdetta loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan juuri tuolla että minusta on levitelty paikkansa pitämättömiä juoruja.
Se tuli opittua, ettei syytön olekaan oletusarvoisesti syytön saati että väitteiden todeksi näyttäminen olisi niiden levittelijän vastuulla. Ehei, sitä pitäisi itse pystyä todistamaan ettei juorut pidä paikkaansa vaikka et edes tiedä mitä kaikkea on juoruttu ja valehdeltu.
(Ohis. Huoli-ilmosta lasu sossun kanssa keskustelu menee just noin. )
Asiaan, siis tuo on se pahin kun on uskonut oikeusvaltiossa kasvaneena hokemaan *syytön kunnes toisin todistetaan* ja se onkin vaan joku paremman luokan illuusio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ohis. Huoli-ilmosta lasu sossun kanssa keskustelu menee just noin. )
Asiaan, siis tuo on se pahin kun on uskonut oikeusvaltiossa kasvaneena hokemaan *syytön kunnes toisin todistetaan* ja se onkin vaan joku paremman luokan illuusio.
Vierailija kirjoitti:
Jos yrittää oikoa juoruja, niin monesti se aiheuttaa juorujen leviäminen lisääntymistä,
Vanha sanonta: Paska haisee tonkimalla.
Minun orastava parisuhteeni rikottiin levittämällä huhuja selkäni takana. Ne kantautui miesystäväni korviin niinkuin oli tarkoitettukin. Mies jätti minut. Se oli minulle surun paikka. Vasta vuosien päästä sain kuulla, että nämä juorut olivat syynä välirikkoomme.
enpä oo juonitellut ja kieroillut entisteni pään menoksi - mutta olenkin mies.