Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta levitetty loukkaavia huhuja ja onko ne aiheuttaneet parisuhteesi kariutumisen.

Vierailija
08.12.2024 |

Minulla oli orastava suhde 32-vuotiaan miehen kanssa. Miehen ex-tyttöystävä laittoi liikeelle minusta törkeitä huhuja. Hän myös teki häpeällisi tekoja: soitti hämäriä soittoja ja lähetti viestejä jne. Hän laittoi ne kaikki minun syykseni. En pystynyt mitään oikaisemaan, kun kaikki tapahtui selkäni takana. Mies jätti minut.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On levitetty aivan päättömiä juoruja. En usko, että niillä on aiheutettu parisuhteisiini miään, koska en seurustele tomppeleiden kanssa. 

Vierailija
22/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukuttiin naiselle ja naista haukuttiin minulle. Se sitten loppui kun ei oikein kumpikaan jaksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että joku sanoi minusta sosiaalisessa mediassa jotakin pahaa koska henkilö joka hyväksyy kaikki esim. seuraajikseen blokkasi minut heti. Todella surullista. Olen siis nainen ja hän on mies. Tosin en tiedä syytä blokkaukseen mutta en keksi muuta kuin pahat puheet.

Tarkennan että blokkasi vuorokaudessa. Oikeastaan kaikki on mennyt mönkään sen jälkeen enkä enää tiedä mitä tehdä. Kyse oli elämää suuremmista asioista, minulle.

Hyvä, kun pääsit eroon. Mitä tuollaisella pöljämiehellä edes tekisit? 

Vierailija
24/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään naisen mielestä hänellä ja miehelläni oli suhde. Olivat menossa naimisiinkin, mutta esteenä olin minä, sairaalloisen mustaussukkainen vaimo, joka ei ymmärrä eikä hyväksy heidän rakkauttaan. Tästä "tiesi" paikkakunnalla sadat ihmiset, kertoi tästä avoimesti ihan kaikille jotka halusivat kuulla ja niillekin jotka ei halunneet.

Parisuhteemme ei hänen harmikseen kariutunut, käräjillekin mentiin ja tuomio tuli ja korvaukset joutui maksamaan. Muutimme lopulta mieheni kanssa pois paikkakunnalta ja ollaan onnellisesti yhdessä edelleen.

Vierailija
25/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen nainen pystyy kataliin tekoihin. Itse olen joutunut miesystäni ex-naisen taholta kokemaan hirvittäviä tekoja. Hän lavasti minut syylliseksi häpeällisiin tekoihin niin, että mieheni sai käsityksen, että olen häiriintynyt. Miesystäväni palasi suhteeseen ex-naisensa kanssa.

Eikä lavastanut. Itse häiriköit hänen exäänsä monella tavalla.

Vierailija
26/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä.

Vierailija
27/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä juttuja liikkuu. Tyhmä niitä uskoo .

Vierailija
28/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei ole.

Vierailija
30/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko mitään huhuja. Minun ja yhden ex:n välit yritettiin rikkoa suhteen aikana ja sen jälkeenkin. Myös yhden kaverin ja minun välit yritettiin usein rikkoa jonkun tai joidenkin toimesta. Tuo on yks saastaisin kiusanteon muoto kyllä, kun yritetään ns. pahoilla puheilla rikkoa ihmisten ystävyyssuhteita tai parisuhteita. Yleensä asialla on jonkin sortin kateelliset ja katkerat ihmiset, joilla ei ole omat asiat kunnossa. 

Vierailija
31/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On levitetty, mutta ei ne parisuhteeseen vaikuttaneet. Hölmöhän sellainen on, joka huhuja uskoo, enkä erityisemmin välitä hölmöjen seurasta.

Vierailija
32/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ei.

Vierailija
33/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on levitetty ihan päättömiä väitteitä joista täyttyisi kunnianloukkauksen kriteeritkin, kun kysyin lakineuvonnasta asiaa tilanteen ollessa päällä. Parisuhteeseen ei ole vaikuttanut.

Vierailija
34/56 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on levitetty ihan päättömiä väitteitä joista täyttyisi kunnianloukkauksen kriteeritkin, kun kysyin lakineuvonnasta asiaa tilanteen ollessa päällä. Parisuhteeseen ei ole vaikuttanut.

Teitkö ilmoituksen?

Vierailija
35/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde on ihan aluillaan, niin silloin sen helpommin pystyy rikkomaan. Minä  olen mies ja olin juuri tavannut naisen, kun kuulin hänestä huhuja. Niiden vuoksi en halunnut aloittaa tapailemaan naista. Jälkeenpäin kadutti, koska tyttö on suloinen ja huhut olivat liioiteltuja ja osittain perättömiä.

Vierailija
37/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On levitetty. Ne eivät liittyneet parisuhde-elämään vaan työelämään. Hankaloittivat asioita aikansa, mutta lopulta unohtuivat.

Vierailija
38/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuja kulkee. Ei haittaa.

Vierailija
39/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä muiden mielipiteillä? Ite oon huo*a ja siitä kyllä kuiskivat juorukerhoissaan, mutta ei kiinnosta mitä mut jauhaa selän takana, en ole sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Pari hyvää ystävää riittää.

Vierailija
40/56 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Liikun paremmissa piireissä. Tuo toteutuu vain köyhissä oloissa.

Kyllähän sitä tapahtuu ns.paremmissakin piireissä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan