BB-Marko vakava sääntörikkomus (lue)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1586978
Luulen jos Marko ei tipu tänään lentää huomenna ulos talosta joka tapauksessa.
Kommentit (13)
ei iljetyksille, hyi! tää siis edelliselle
t. 2
se on ainut fiksu talossa...siis mun mielestä...muut kakaroita..
Ensin Cheryll ja sen jälkeen Marko poistetaan talosta sääntörikkomuksen vuoksi.
Taloon saadaan tilaa kun neljä uutta asukasta tulee sisään.
tää on taas näitä iltapäivälehtien myynnin menekin nostatus kampanjoita.
Toimittajat testaa TAAS kuinka voivat vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin.
Eiköhän ne ole sopineet, että juttu julkaistaan, piste. Jos Marko on ennen painoonmenoa poistettu, hän soittaa että ei julkaista sittenkään. Yksinertaista. Mielestäni on ihan höpöä väittää tuota sääntörikkomukseksi tai miksikään yhteydenotoksi talosta käsin.
Voi jestas, voisi lähteä jo pelkästään suuren myötähäpeän vuoksi ja suuremman välttämiseksi :) No, sama se mistä syystä lähtee, jos ei tänään niin ensi viikolla, oli vastassa kuka vaan.
talossa sisällä kun on sen kirjeen lähettänyt?
Jos se olisi talossa sisällä ollessaan lähettänyt kirjeen, niin sitten ymmärtäisin.
ja sekös niitä korpee.. Se yksin kolumnisti tero mikä lie, on niin inha tyyppi kuin olla vaan voi.
etunsa takia. Mitä kauemman se tuolla on, sitä nolommaksi käy sen asema talossa.
Ennemminkin pitäisi perustella sillä, että on ennen taloon menoaan vuotanut sinne päässeensä. Toisaalta voihan olla, että tätäkään ei ole tapahtunut, jos on jättänyt kyseisen kirjeen saatesanoineen jollekulle ystävälleen läydettäväksi ja eteenpäin toimitettavaksi. Ulkomaailman kanssa kommunikointia on varmaan se, että hän itse tällä tavoin markkinoi itseään talossaoloaikanaan.
Jos se olisi talossa sisällä ollessaan lähettänyt kirjeen, niin sitten ymmärtäisin.
Minusta se on selvää, että jotenkin tulee tätä maisteria rankaista, jos ei sitä jo tänään kansa tee (äänestä ulos).
Ennemminkin pitäisi perustella sillä, että on ennen taloon menoaan vuotanut sinne päässeensä.
Ulkomaailman kanssa kommunikointia on varmaan se, että hän itse tällä tavoin markkinoi itseään talossaoloaikanaan.
jos blondi jää.
en ymmärrä miks jotkut tykkää siitä?!