Ai että ärsyttää tuo Stubbin jatkuva virne naamalla
Itserakas ja omahyväinen jatkuva ikenien paljastelu. Ei tämä maailman tilanne ole niin häävi, että kannattaa tuollaista ilmettä koko ajan pitää, ainakin silloin, kun kamerat kuvaa.
Kommentit (46)
Mua ärsyttää Stubb myös. En tiedä, miten kestän seuraavat 6 vuotta.
Ei Stubb nyt niin paha ole. On se ainakin hyvässä kunnossa.
Mutta miksei kaikki maailman johtajat voi olla yhtä hurmaavia, sivistyneitä, hyvin pukeutuvia ja käyttäytyviä herrasmiehiä kuin Emmanuel Macron ? Tai Justin Trudeau ? Eikä se Ruotsin pääministerikään hullumpi ole.
Naton johtajakin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Marin?
En voi sitäkään sietää. Ap
sinä olet inhottava persusaasta, ta pa itsesi. T. Kokoomuksen kannattaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksei kaikki maailman johtajat voi olla yhtä hurmaavia, sivistyneitä, hyvin pukeutuvia ja käyttäytyviä herrasmiehiä kuin Emmanuel Macron ? Tai Justin Trudeau ? Eikä se Ruotsin pääministerikään hullumpi ole.
Moitteeton ulkomuoto kansan johtajalla ei ole se tärkein ominaisuus.
Puhuinkin hurmaavasta käytöksestä, pukeutumisesta sekä käytöstavoista.Nämä lähtevät älystä ja koulutuksesta.
Edustava olemus on seurausta kaikesta tästä.
Toki Macron on myös ihan vaan komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moitteeton ulkomuoto kansan johtajalla ei ole se tärkein ominaisuus.
Puhuinkin hurmaavasta käytöksestä, pukeutumisesta sekä käytöstavoista.Nämä lähtevät älystä ja koulutuksesta.
Edustava olemus on seurausta kaikesta tästä.
Toki Macron on myös ihan vaan komea.
Ja näkisin että ylin johto antaa kasvot valtiolle, edustaa koko kansaa, joten asialla on merkitystä.
Diplomaattiset kyvyt lähinnä ovat tarpeellisia ja pelisilmä tosipaikan tullen.
Vierailija kirjoitti:
Emmanule Macron, hot or not ?
No on
Käsidesi-Stuppi. Pientä pilaa pitää aina kehittää, vitsiä heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua keskittymiskyvyn puutteesta.
Millainenkohan ADHD meitä johtaa seuraavat 6 vuotta, jolloin maailmamme voi kokea suuria katastrofeja? Suorastaan pelottaa.
Stubb on ensimmäinen ei-suomettunut, proaktiivinen, länsimainen presidentti Suomessa, aikaisempien hidastempoisten ideologisesti venäjämielisten jälkeen.
Suomalaiset eivät ole vielä tajunneet sitä muutosta että nyt Suomi päättää ensi kerran itse omista asioistaan, ei Venäjä.
Jos presidentin hymyily ärsyttää niin kannattaa muistaa että presidentti johtaa Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa.
Jokainen Suomen presidentti joka toimii siten ettei Suomi joudu sotaan ja että Suomi pysyy itsenäisenä suvereenina maana on täyttänyt tehtävänsä.
Millään muulla asialla ei ole merkitystä.
Sotaveteraanit saivat vasta nyt vastinetta uhrauksilleen pelastettuaan Suomen Venäjän alta. Itä-eurooppalaisten Stalinististen ryssänpersettänuolevien karvalakkipönöttäjien jälkeen Suomessa on vihdoin länsimainen kansainvälinen presidentti ja Suomi tekee omaa itsenäistä ulkopolitiikkaa.
Itse olen koko ikäni odottanut tätä muutosta.
m58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua keskittymiskyvyn puutteesta.
Millainenkohan ADHD meitä johtaa seuraavat 6 vuotta, jolloin maailmamme voi kokea suuria katastrofeja? Suorastaan pelottaa.
Stubb on ensimmäinen ei-suomettunut, proaktiivinen, länsimainen presidentti Suomessa, aikaisempien hidastempoisten ideologisesti venäjämielisten jälkeen.
Suomalaiset eivät ole vielä tajunneet sitä muutosta että nyt Suomi päättää ensi kerran itse omista asioistaan, ei Venäjä.
Tarkoitit varmasti, että EU päättää Suomen puolesta Suomen asioista tänä päivänä? Ei Venäjä.
EUsta voi aina omasta pyynnöstä erota. Venäjästä ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi jatkuva hymyily, jos se hymy ei olisi noin ärsyttävä virne.
Et sinäkään varmaan ole kovin edustuskelpoinen jos katsot itseäsi peiliin. Jokaisella meillä on ulkomuodossa jotain vikaa. Se ei kuitenkaan estä meitä tekemästä työtään hyvin.
Stubb on ehdottomasti paras näistä kahdesta pressaehdokkaasta. Olisi ollut kauheaa, jos se toinen olisi tullut valituksi.
Minä teen työni lähes 100% ulkomaalisten parissa. Ulkomaalisten tapa on hymyillä. Minä saisin töistä aika nopeasti kenkää jos rupeaisin heitä arvostelemaan.
Siksihän se ärsyttää kun sua itseäsi ei hymyilytä. Senkin pieni mörökölli!