Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on Sapporo?

Vierailija
23.02.2007 |

Miehen kanssa tuossa keskusteltiin , ja tuli puheeksi Sapporon olympialaiset. Tuli kiistaa siitä, että missä se Sapporo on. Mies on satavarma, että se on Norjassa ja mun veikkaus on että Itä-valta. Pliis valaskaa tietämätöntä : ) Tää on tärkee, koska voittajalle luvassa Baari-ilta. lyötiin meinaan vetoa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehen kanssa tuossa keskusteltiin , ja tuli puheeksi Sapporon olympialaiset. Tuli kiistaa siitä, että missä se Sapporo on. Mies on satavarma, että se on Norjassa ja mun veikkaus on että Itä-valta. Pliis valaskaa tietämätöntä : ) Tää on tärkee, koska voittajalle luvassa Baari-ilta. lyötiin meinaan vetoa!

Vierailija
2/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olla ja voi. Hyvä kun sisäistän Suomen kartan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä ovat nyt ensimmäiset hiihdon MM-kisat Japanissa ja myös ensimmäiset koko Aasiassa.

Vierailija
4/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fakta homma

Vierailija
5/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

dorka

Vierailija
6/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki lentämään Hokkaidoon! Marz marz!

Vierailija
7/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tyhmä kysymys, mut oikeesti mä en tienny..Nyt tiedän et se on kanadas. me päätettiin miehen kaa et laitetaan Mirabelliina ja Eino-Patrick hoitoon naapuriin Jenni tätille ja lähetään itte suhaamaan porvoon yä-elämään :)

Vierailija
8/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Sapporohan on ihan Suomessa (lyhentynyt vanhasta muodostaan Sappi-poro) ja on siis tunturi joka sijaitsee aika lähellä Korvatunturia

Vierailija
9/9 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka lähellä New Yorkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi