isojen perheiden isukit!
Moro
Isojen perheiden ?
meillä nyt 7 lasta onkohan se iso?
No ei koolla väliä, mutta mitenkä teillä hoidetaan päivän normaalit tapahtumat? Siis aamut , iltapäivät ,illat? Olemme nyt molemmat kotona,mutta haluaisin keskittyä enemmän vaimooni(ei pelkkä sex!)Saamme syksyllä uuden perheenjäsenen(jos luoja suo),ja haluaisin näyttää vaimolleni miten häntä arvostan,mutta miten? Tuntuu ettei mikään ole mitään....! Kertokaa jotka olette olleet samassa tilassa!!!!!!!!!!!!
MITEN TÄMÄ SAADAAN KUNTOON? Eihän hyvä ole keltään pois!
" tuleva" lapsemme on ehkä minulle " liikaakin" (odotuksen suhteen) HALUAISIN tehdä kerrankin oikein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ME OLEMME NO:1
Vaimona, monen lapsen äitinä, voin antaa sinulle jonkin vinkin miten oma mieheni on piristänyt minua/ parisuhdetta.
Hommaa lapsenvahti joko yhdeksi yöksi, tai koko viikonlopuksi. Menkää vaimon kanssa hotelliin valmiille tai jos haluatte luonnonrauhaa menkää mökille. Nauttikaa kahdenolosta, jutelkaa... ulkoilkaa.
Suuren perheen vanhemmat tarvitsevat mielestäni yhteistä aikaa ja se ei ole lapsilta pois. Päinvastoin! Jos vaan hyvän hoitajan saa...
Miehelläni on tapa kutsua minut kahville johonkin kivaan kahvilaan työpäivän päätteeksi jos molemmat pääsemme töistä ajoissa lähtemään. Siinäpä toinen idea. Ei maksa paljon eikä kysy paljoa aikaa...
Jos ei lapsenvahti järjesty, on tässä vielä yksi idea... Laittakaa lapset ajoissa nukkumaan ja pyydä vaimoasi vaikka lukemaan ja levähtämään siksi aikaa, kun laitat pöydän koreaksi.
Mieheni teki tällaisen " illallisen" jokin aika sitten ja oli mahtava ylläri. Oli paistanut valmispatonkeja ja sitten täyttänyt ne herkullisesti. Oli myös makeaa syötävää, juuri sellaista mistä minä pidän. Kattaus oli tehty viimeisen päälle ja kynttilät paloivat.
Tästä jos jostakin yllätyin positiivisesti. En siksi että se olisi ennenkuulumatonta että mieheni laittaa meille illallista, vaan siitä, että hän oli kattanut viimeisen päälle ja luonut tunnelman.
Tällaiset huomionosoitukset kyllä vaikuttavat naisiin, ainakin minuun :)
Eikä ne ole kauhean vaikeita toteuttaa. Onnea vaan suhteen piristykselle!!