Mikä taho auttaa jos tilillä ei ole rahaa ruokaan, Ja sossusta on kieltävä päätös harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen? Nyt olen ollut viiko
Mikä taho auttaa jos tilillä ei ole rahaa ruokaan, Ja sossusta on kieltävä päätös harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen? Nyt olen ollut viiko
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tää oli se jolla ei ollut koulutusta. Ja työkokemustakin vain jostain kaupan hyllyttämisestä. 50 vuoden pitkäaikaistyöttömyys. Pesetkö jauhenlihan ennen paistamista?
Jauhenliha. :D Se on jauheliha.
Ei ole. Jauhenliha on se pestävä.
Eri
Kirkon diagoniin yhteys,ruokaapu toinen.Jos paikkakunnallasi on ruokajako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tuet tulleet maanantaina ?
Niistä meni kaikkia vuokraan, vesimaksuun ja sähköön
Ap
Älä unohda salikorttia, bussikorttia ja sitä että joka kk on pakko ostaa vaatteita ja kotitavaroita ja hygieniajuttuja. Ja syödä vain sitä mikä on omien vaatimusten mukaista.
Onko tämä se sama jolla menee aina _yhteen_ peruskoriruokaan pullollinen öljyä, purkillinen suolaa jne.? Ja tietty just joku 400g jauhelihaa ja 400g pastaa on kaksi annosta...
Just se. Mikään keino ei kelpaa eikä ole mahdollista kun pitäisi itse viitsiä.
Riikka Purran äänestäminen auttaa. Pistetään hyvinvointi yhteiskunta nyt kuntoon niin suomi ei romahda. Sdp n johdolla mennään kaasu pohjassa rotkoon se on jo nähty. Pelastetaan suomi edes lapsiamme varten.
Lapio käteen, ämpäri toiseen ja suolle karpaloita keräämään.
Kamalia kommentteja täällä ei köyhyyttä tajuta. Minua sosiaalitoimisto kiusasi myös, laski 500e tuen todella suureksi ihan tahallisesti, sen piti riittää kaikkeen kuulemma ihan niin sanoi. Samalla moni saa saa paljon enemmän tukia ja kuponkeja. Kohtelu eriarvoista eri ihmisille. Tuli huomattua. Tietysti haen myös työtä, siitä keksi sossu ilmoitti on jo työ yritti estää kaikki tuet. Jotkut käyttää asemaansa väärin, sellaisia saa varoa. Itse en tähän asemaan halunnut. Näitä kamalia on myös hyvässä asemassa yrittää järjestää ongelmia. Tuli huomattua. Ja mikä on työ johon pääsee heti? Sitä ei osaa edes te toimistot sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kamalia kommentteja täällä ei köyhyyttä tajuta. Minua sosiaalitoimisto kiusasi myös, laski 500e tuen todella suureksi ihan tahallisesti, sen piti riittää kaikkeen kuulemma ihan niin sanoi. Samalla moni saa saa paljon enemmän tukia ja kuponkeja. Kohtelu eriarvoista eri ihmisille. Tuli huomattua. Tietysti haen myös työtä, siitä keksi sossu ilmoitti on jo työ yritti estää kaikki tuet. Jotkut käyttää asemaansa väärin, sellaisia saa varoa. Itse en tähän asemaan halunnut. Näitä kamalia on myös hyvässä asemassa yrittää järjestää ongelmia. Tuli huomattua. Ja mikä on työ johon pääsee heti? Sitä ei osaa edes te toimistot sanoa.
Tajutaan. Mutta kun tää jankutata tätä samaa kuukaudesta toiseen lähes päivittäin ja mikään neuvo ei kelpaa koska aina on joku tekosyy miksi ei voi tehdä sitä taikka tätä. Ja sit tekee taas seuraavana päivänä uuden aloituksen.
Terv: Köyhä jota ottaa päähän konalan jankutukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pieni tuki, iso vuokra, valtava vesimaksu ja järkyttävä sähkölasku, niinkö.
Vuokra 920€/kk vesi 75€/kk sähkö 50€/kk
Ap
Mihin tarvit sähköä, kun se jääkaappiin on tyhjä ja et ruokaa tee?
Katkaise sähkö niin voit sillä rahalla ostaa ruokaa.
Senkin ääliö. Luulin tämän tyypin olevan paska Provo, mutta ilmeisesti onkin joku vajaa-älyinen
Oletko koittanut kadulla kerjätä? Mene romanikerjäläisen viereen ja seuraa mitä tekee.
Älä ihan oikeasti jaksa enää jankuttaa. Mikä hemmetin pakkomielle sulla just tähän provoos on!? Oletko sä jotenkin mielisairas!? Mikään taho ei sua enää pysty auttamaan. Olet kaiken mahdollisen yhteiskunnan tarjoaman avun jo osaltasi käyttänyt, myös mielenterveyspalvelut. Jos ei aktiivinen työn ja halvemman asunnonhaku eikä ruokajonot nappaa niin ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tottakai. Ja enkeleitä lentää mun hanuristani. Ei ihmekään kun jatkuvasti olet taas ollut viikon syömättä (et ole). Asun uudehkossa kaksiossa loistopaikalla Helsingissä, vuokra on alle tuon sinun, vesi 20€/kk ja sähkölasku alle puolet sun laskustasi. Mistä sä keksit näitä summia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä unohda salikorttia, bussikorttia ja sitä että joka kk on pakko ostaa vaatteita ja kotitavaroita ja hygieniajuttuja. Ja syödä vain sitä mikä on omien vaatimusten mukaista.
Onko tämä se sama jolla menee aina _yhteen_ peruskoriruokaan pullollinen öljyä, purkillinen suolaa jne.? Ja tietty just joku 400g jauhelihaa ja 400g pastaa on kaksi annosta...
Eipä sitten ihmekään kun ei ole rahaa ruokaan 🤣
Perussuomalaiset kuulemma ovat tällaisen köyhän kansanosan pelastaja.
Vierailija kirjoitti:
Ap on jankuttanut tätä samaa viikottain kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Unohtamatta salikorttia, bussikorttia, 100 eurolla vaatteita joka kuukausi, 100 eurolla hygieniatarvikeita joka kuukausi jne :). Jep jep.