Mikä taho auttaa jos tilillä ei ole rahaa ruokaan, Ja sossusta on kieltävä päätös harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen? Nyt olen ollut viiko
Mikä taho auttaa jos tilillä ei ole rahaa ruokaan, Ja sossusta on kieltävä päätös harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen? Nyt olen ollut viiko
Kommentit (65)
Ai niin, tää oli se jolla ei ollut koulutusta. Ja työkokemustakin vain jostain kaupan hyllyttämisestä. 50 vuoden pitkäaikaistyöttömyys. Pesetkö jauhenlihan ennen paistamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä oot itse tehnyt? Odottanut että muut tuo nokan eteen.
Hakenut yli 11 500 työpaikkaan mutta kukaan ei palkkaa
Ap
Paranna laatua, koska tuo määrä tarkoittaisi yli 3 hakemusta joka helvetin päivä 10 vuoden ajan. Joten tuuttaa paskaa tuossa työpakkahakemusten määrässäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tuet tulleet maanantaina ?
Niistä meni kaikkia vuokraan, vesimaksuun ja sähköön
Ap
Älä unohda salikorttia, bussikorttia ja sitä että joka kk on pakko ostaa vaatteita ja kotitavaroita ja hygieniajuttuja. Ja syödä vain sitä mikä on omien vaatimusten mukaista.
Etköhän ihan itse ole vastuussa itsestäsi. Ei ole minkään "tahon" velvollisuus auttaa työhalutonta/peliriippuvaista/päihteisiin rahansa laittavaa lusmuilijaa.
Potkulaki tulee keväällä ja asuntovelkainen lapsiperhe ei saa toimeentulotukea ruokaan, koska lainat ei ole menoja toimeentulotuessa.
Ota vaikka pikavippiä. Ei paljon, mutta sen verran, että saat edes perustarvikkeita kaappiisi.
Vierailija kirjoitti:
Potkulaki tulee keväällä ja asuntovelkainen lapsiperhe ei saa toimeentulotukea ruokaan, koska lainat ei ole menoja toimeentulotuessa.
Asuntoja tulee menemään paljon ulosottovirastolle.
Olen huomenna palvelutalon keittiöllä työvuorossa. Poikkea takaovella siinä kello kahdentoista aikaan niin katsotaan mitä olen pystynyt järjestämään. Osoitteen löydät Fonectasta.
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Vie tyhjät oluttölkit ja viinapullot palautukseen. Jos laitat ruokaan, niin elät niillä rahoilla pari viikkoa. Pyydä kaverin pakettiauto lainaan, jos olet ajokunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tää oli se jolla ei ollut koulutusta. Ja työkokemustakin vain jostain kaupan hyllyttämisestä. 50 vuoden pitkäaikaistyöttömyys. Pesetkö jauhenlihan ennen paistamista?
Jauhenliha. :D Se on jauheliha.
Jos saa kielteisen päätöksen toimeentulotukihakemukseensa se tarkoittaa sitä, että tulosi ovat positiiviset menoihisi nähden
Se mihin sinä nuo rahasi käytät on oma valintasi.
Ehkäpä sinun olisi pitänyt käyttää omaa harkintaasi ja olla käyttämättä harkitsemattomasti rahojasi.
Diakoni voi auttaa , punainen risti , seurakunnat , ruokajakelut , soppajonot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntoja tulee menemään paljon ulosottovirastolle.
Sehän on vain hyvä asia ja laskee asuntojen hintoja 👍
Ei valtion tehtävä ole rahoittaa kenenkään asuntojen ostoa. Pieni perhe jossa vain vanhemmat ja kaksi lasta, pärjää vallan mainiosti väliaikaisesti 2 huoneen ja keittiön asunnossa johon he saavat väliaikaista asumistukea valtiolta.
Mikä taho auttaa kun minä haluan 200neliöisen vuonna 2024 rakennetun omakotitalon Helsingin keskustasta ja kaksi Maseratia? Palkka meni on rivarikaksion lainanlyhennyksiin, ruokaan ja bensakuluihin. Sekä salikorttiin ja hygieniatuotteisiin.
OLEN KYMMENIÄ KERTOJA SANONUT ETTÄ KAIVA BIOROSKIKSIA, NIISTÄ LÖYTYY JUST SOPIVAA SAPUSKAA KALTAISELLESI AIVOTTOMALLE JANKUTTAJAIDIOOTILLE.
ILMIANNETTU.